Kısaca Seqsili Jojuk Diyebilirsin ;)

5.5K 236 76
                                    

Bu yalnızca asıl bölümden önce yazdığım bir bölümcük ^-^ Sınır dolar dolmaz ye be yazmaya başlarm.

Lütfen sınırı doldurun ve yorum yapın *_*

Boğaç'tan:

Aslı merakla Huriye Teyze'ye bakmaya başladı.Bende tanıyıp tanımayacağını merak ediyordum ama endişem yoktu.Yanlış anlaşılma der düzeltebilirdim.Huriye Teyze'nin yüzünü muzip bir hal aldı:

-A-aa ben hatırladım seni Boğa evladım.Kasapta sarısın bir kizla gorduydum.Kiz da pek guzeldi kacirma bak onu.

Asli bacagiyla yerde ritim tutmaya basladi:

-Ben doydum,hadi eywallah.

O kalkinca bende durumu izah etmek adina arkasindan gitmeye karar verdim:

-Ben de doydum,musaadenizle kalkayim.

Herkesten onaylar nitelikte bas sallama hareketi gelince yerimden kalktim ve uzun zamandir yapmadigim gibi basamaklari 3'er 5'er tirmandim.Asli'nin odasinin onune geldigimde iceriden vurdulu kirdili sesler geliyordu.Hisimla kapiyi actim.Ahh!!Asli bu,Lara Croft izliyordu.Aglayip etrafi dagitmasini beklemek sacma olurdu.Gidip yanina uzandim:

-Asli?

-Hmm

-O kiz...kuzenimdi.

-Hi hi.

-Ciddiyim bak.Hangi insan sevgilisiyle kasaba gider.

-Akrabalarinin cenazesi niteliginde gitmissindir.

-Okuz mu diyosun sen bana.

-Boga da olabilir tabi,hafifce gulumsedi.

Benimle konusurken baska tarafa bakiyordu.Ama...fazla guzeldi.Ben guzellikten cok dogalliga onem verirdim ama bu kiz 2sine de sahipti.

-Aliniyorum ama,diyip alt dudagimi sarkittigimda kikirdadi.

Sonra sarkik alt dudagima masum bir opucuk birakip geri cekildi.Anladigim kadariyla yuz ifademe bakiyordu.Bende gidip burnunu isirdim.

Yuz ifadesi birazdan bir savas cikacaginin habercisiydi.Ben geri cekilince sacimi cekti,bende kollarini tuttum ve gidiklamaya basladim.Bir yandan guluyor bir yandan da durmami emrediyordu.

Etrafa zararsiz tekmeler savurdu,erkekligime gelen tekmeyle duraksadim ve onu sirtima alip odada kosturmaya basladim.Ufak neseli cigliklar atiyordu.

Bu hali oyle sevimliydi ki.

Birden kapi acilinca durdum.Annesi ve annem kapida kikirdiyordu.Asli beceriksizce gulumsedi:

-Merhaba,ımm bir şey mi oldu?

Ikisi de anlamli anlamli gulumsediler.Birbirlerine bakip:

-Yoo,sesiniz geldi de bakalim dedik,diyip asagi indiler.

Asli konustu:

-Ben yoruldum.

-Bu seferlik durabilirim,diyip onu yere indirdim.Beraber hala acik olan Lara Croft'u izlemeye basladik.Arada sirada parmagiyla burnuma vurup kikiriyordu.Bir daha ayni seyi yapinca onun masum bakislari altinda onu altima aldim.Bende masumca dudaklarini optum ve geri cekildim.Sonra yanagini emmeye basladim.O bir sey demese de boyle seylerin onun icin ilkler oldugunu biliyor,ona gore davraniyordum.

Bir kizin ilk opucugunu almanin serefinin bilincindeydim ben.Her erkek gibi pic degildim.Acikcasi daha once cok sevgilim oldu.Gozde bir erkektim.Yatip kalktiklarim oldu ama zaten onlar benden isimlerini hatirlamami beklemiyordu.Ama Asli icin durum farkliydi.

Yanagini biraktiktan sonra geri cekilip yuzune baktim.Gozlerini kocaman acmis,ara sira kirpistiriyordu.

Basimi boynuna gomup kokusunu icime cektim,bir opucuk birakip kendimi yan tarafa attim.Derin nefesler aliyordu ve bu bende gulme istegi olusturuyordu.

Sonra birden kapi acildi ve okulda gordugum cocuklar iceri daldi:

-Aslooooooğ!

-Aslıaaaağ!

-Osloooooo!

Asli oturur pozisyona gecince bende oturdum.Terden yapismis saclarini kulaginin arkasina itirdi.Kumral cocuk:

-Sevismiyosunuzdur diye geldik baban asagida ya.

Oldukca havali gorunen ifadesiz cocuk kumral olana dirsek gecirdi.

Sonra kizil sacli bir kiz gelip Asli'nin yanina oturdu ve sapur supur opmeye basladi.Yuh amk ben boyle opmuyorum onu.

Asli suratini burusturup onu itirince gulumsedim.Kiskaniyorum kizim yola geeel.Sonra Asli soze basladi:

-Tanissaniza gotoslar onu da ben mi diyim?!

-Gencler ben Bogac.

Kumral cocuk elini uzatti:

-Ben Cem.Kisaca Seksili jojuk diyebilirsin.

Asli goz devirince gulumsedim:

-Bu antrikot benim kuzenim.

Sapur supur kiz elini uzatti:

-Pelin.Dayak yemeyi severim.

Cafer'e gonderme yapinca sirittim.

Cem'in yavuklusu oldugu belli olan kiz gulumsedi:

-Ecem.

Ifadesiz surat elini cebine koyup bana dondu:

-Can.

Bir pufa oturan daha olgun bir cocuk samimice gulumsedi:

-Ben de Yanki.Asli'nin abisiyim.

Hassiktir.

Asli:

-Pabucumun abisi.

-Hsst kizim dogru konus.Ben seni korumasini bilirim merak etme sen.

-Biriyle sevissem sesini cikarmazsin gerizekali.

-Mal her yanindakini doven bir tip mi olsaydim?

-Yok yea boyle iyi.Ama bir daha kicimla ilgili konusurlarsa ve sen kilini kipirdatmazsan abi falan dinlemem hamile birakirim seni.

Yanki ellerini 'ben masumum' dercesine havaya kaldirdi.

Kici cok sekil olabilir ama Yanki'dan once ben doverim oyle konusan olursa.

Ecem cigirdi:

-Vay picsleeeer.Lara Croft izlemisleer.Ama ben size Oyuncak Hikayesi si di si getirdim daha eylencelieeee.

Asli siritti:

-Bende daha iyi filmler var.

Can:

-Sen porno izliyodun di mi?,diyip pic siritis yapti.

Anladigim kadariyla aralarinda bir husumet vardi.

Asli yanimdan kalkmadan once dil cikardi ve cekmecesinden bir film secip takti.Filmi baslatip dizime yatti.Bende duvara yaslanip saclarini oksamaya basladim.Ask oyunu diye dram turunde bir film izliyorduk.Asli'yi ilk kez aglarken goruyordum.Cem'in de gozleri dolmustu.Ifadesiz cocuk hala ifadesizdi.

Yanki'yi kontrol edip dudaklarimi 1 saniyeligine Asli'nin dudaklarina bastirdim.Ama bu sefer farkliydi.Gozyaslarinin tadi dudaklarindaydi.Geri cekildigimde kafami kendisine bastirip o da benim gibi 1 saniyeligine optu ve kafasini filme cevirdi.Basimi saga cevirince Can'in ofke dolu bakislarina maruz kaldim ve ona 'o benim' bakislari atip filme dondum.

Sonra idrar kesemin gazabina ugrayip lavaboya gittim.Dondugumde beni hicte hos bir manzara karsilamiyordu...

Sınır: 15 oy

Aslı+Boğaç = Ağaç

Boğaç+Aslı:Boğas

Hangisi olsun?

Boğaç & Aslı ilişkisi olsa destekler miydiniz?

Boğaç hakkında ne düşünüyorsunuz?

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin