Önemli beybiler ksjdisjd
Şimdiiiik canlarıım dadlı bir okuyucum'Öküz Gibi Bakma'nın WhatsApp grubu var mı?Varsa katılabilir miyim?' dedi.Bende dedim ki kendi kendime niye yok yani ne eksiğimiz var aşqlarımla sksjsihs.
Şimdi Öküz Gibi Bakma için WhatsApp grubu açsak katılacak var mı?Farkındayım okullar açılıyor ama zaten tüm gün ders çalışmadığınızı hepimiz biliyoruz en azından canınız sıkılınca,haftasonları,sabah otobüste,akşam minibüste,arabada,evde bakarsınız he?Açsak mı?
Full hikayeden konuşmayacağız tabii ki.Mümkünse şaka kaldırabilen,kafa okuyucularım katılsın.Ben mesela yazışırken acayip mal mal (pardon sjhss) şeyler üretir gece gece yastık altında herkesi sıçtırtırım skdjd.
Hem tanışmış olursunuz,hem beni tanımış olursunuz.Belki hayatınızın WhatsApp arkadaşını bulursunuz?
Katılınca biliyorsunuz telefon numaralarınızı vermek durumunda oluyorsunuz.Ama baştan anlaşalım,numaraları başkalarına vermek,saçma şakalar için kullanmak yok.Çünkü bunları yapmak eğlenceli ama yapılan kişi olmak hiç değil.
Aklıma telefonu gizliye almadan beni işletmeye çalışan arkadaşlarım geldi sidkdhdkd buradan onlara selam tabiiqi de yollamıyorum sidjkdh
Bu arada bir şeye daha açıklık getireyim.Hikayenin başıyla sonunu alakasız bulanlar olmuş.Yalnız değilsiniz bende öyle buluyorum sidjskjd.Gerçekten oturup doğru düzgün açıklayıcı bir şey yazamıyorum skjs.Hikayeyi gizemlerle bitirirsem beni öldüreceğinizi bildiğimden en kısa zamanda (inşallah) Canla falan ilgili açıklayıcı bir şeyler yazıcam sjdjis.
Bunu okudunuz mu biraz uzun oldu içimi döktüm sihdid
Grup konusunda da grup hemen açılacak mı kesin değil çünkü telefonum bozuk bildiğiniz üzere yenisini alınca başlama ihtimalimiz var.
Şimdi katılmak isteyenler napıyooor?Bana yaşını,adını,numarasını mesaj atıyor.
Şimdiden teşekkürler ÖGB ailesi ♥♡♥♡
☆ işaretine tıkla bebeqq sosjoshs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!