-Gençler hayırdır noluyo burda?!
-Şakalaşıyoss işte nolcek yeaa,hem sen kimsen yeaa?!,dedi Hazalların grubundan esmer kız.
-Isterseniz bende çok güzel şakalaşırım ama estetikli vücutlarınızda hasarlar olabilir.Tabi sigortanız varsa çabuk hallolur.
Yiyebiliyos mu seni.s.ss
Hatırlarsanız bizi müdür dayağından kurtaran Qahraman-Men vardı.Evet beyler bayanlar Qahraman-Men yine iş başında.Beni zalımın gızlarından kurtarıyor yeniden.Nasıl parlıyor aaaşk gözlerinden.Içimi eritiyor şimdiden -Caqtirmayin sarki sozlerini bilmiyom euheuhahu
Hazal:
-Neyse yeaa bir dahakine dalarız bu sürtüqe.s
Hazallar dağılınca çocuqumun qahremanımın kollarına koştum,beni döndürdü ve ateşlice öptü,dememi bekliyorsanız çok beklersiniz.Çocuqumun yanına uçtum ve:
-Her şey için te şe ke ama bilirsin,kendimde halledebilirdim,yine de saol yaa.
-Kendinde halledebilirdin mi?,dedi ukalaca sırıtıp.
-Yeap.Ben kung fu biliyorum,dedim göğsümü kabarta kabarta.
-Yaa,bir dahakine yardıma muhtaç bir ufaklik görürsem -ki bu ufaklık sen oluyorsun- arkamı döner giderim.Kung fu yeteneklerine sığınırsın artık.
-Herkesin şu kelimeyle sorunu ne?!Ben ufaklik falan değilim,diyip kollarımı göğsümde çaprazladım.
Kadifemsi bir kahkaha attı:
-Sen öyle diyorsan.
Qahraman-Men uzaklaşırken seksili poposunu dikizledim ve çalan telefonumu kim olduğuna bakmadan açtım:
-Buyrunuss?
-Yevrum benim ananeeen.
-Efendim.
-Eve gelirkene yuğurt alsena yemek yepiyos.
-Öğrenciyim ben yeaa.
-Bende ev hanımıyım hadi çaaayy.
Çay değil o anane yaa sksjsksjs.
Neyse Yankı'dan üj bej bişiler koparırız.
Saate baktım.Daha zile 3 de ke var bi koşu we ce ye gideyim dedim ve lavaboda bir kabine girip-----neyse devamını biliyorsunuz ;).
Tam fermuarı çektim,kabinden çıkıcam,baktim Hazalların sürtüq grubu dedikodu yapıyo,az biraz dinliyim dedim.Fena mı etmişim?Nööö!.
-Ay kızaaam duydun muaaa?
-Neyieeee?
-Son sınıflardan Berkehan sevgulusu Möösecan'dan ayrılmıaaaş.
Hazal:
-A-aaa,ben onunla bir kez takılmıştım,çok tatlı çocuktu,gamzeler falan.
-Oha felan oldum şimdi yaa.Ne şanslı sürtüqsün seen.s
-Evet,güzelliğim saolsun.
-Benim Babiş bana porşe alcekmiş oyş yesinler onuaaa.
Beynim daha fazlasını kaldırmıyordu ama devamında sanki beni ilgilendirecek bir şey varmış gibi merak ediyordum.
-I-ımm.O değildeeeğ şimdi size bomba haberlerim veaaar.
-Nee?!? ,diye hepsi birden cırladığında kendimi klozete atıp üstüme sifon çekesim geldi,o derece yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
ComédieErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!