Eğer şikayetiniz,elestiriniz,sormak istediginiz soru,can sıkıntınız varsa mesaj atabilirsiniz her mesaja cevap veriyorum.
Ithaf isteyenler soyleyebilir canlarim :) -hayir size yafsamiyorum nerde cikardin skdjjss
Cem'in ağzından:
De le looy looy looy kibar yarim kumralım loy.
Ağzını yidiğim,burnunu ısırdığım Ecem'le bizim evde youtube videolarına (örnek:Vermiycem vermiycem,kalk kız soğan doğra...~) bakıyorduk.Sonra Ecem facebook şifremi istedi.Oh no no!
-Hayatım ne gerek var yaa
-Ya hayatım hadi ver şu şifreyi.
-Ne gerek var hayatım?
-Benden bir şey mi saklıyorsun ver şu şifreyi ayrılma konumuz olmasın.
Mesajlarımı saklıyorum.Dıırım dıırım.
Zaten şifreyi verirsem de ayrılıcaz.Yazar ver fon müziği!Dıırım dıırım.
-Ne saķlıycam ya gir anasını satayım!
Dıırım dıırım.
-Söyle.
-Ceinlkeleri
-Ya gevelemeden söylesene!
-Ceminkelebekleri
Ve Ecem şok yüz ifadesiyle bana döner.Dıırım dıırım.
-Allah belanı vermesin tüü böyle şifre olmaz olsun!Yuh 37272812344 tane mesaj.Hımm.234 tane bildirim.99 arkadaşlık isteğı.Hımm.Bunlara daha sonra bakıcam önce profiline bakalım.Hımm.Profil fotoğrafın kışkırtıcı.Kapakta Eminem.Hımm.Aa!Bak Aslı profilinde bir şey paylaşmış!
Aslı'nın profilimde paylaştığı videoyu açtık:
"Gökhan bana meydan okumuştun.Okula gelince göstericem ben sana meydanı.Para vermemek adına yapıyorum.O parayı benden sixteen sene alamazsın.O laf öyle miydi lan?!Neyse.Cem ve Ecem size meydan okuyorum.24 saatiniz var yapmazsanız 100'lüğünüzü alırım.Umarım yapmazsınız.Amin",dedi ve kafasından aşağı -meşhur- vileda kovasıyla buzlu suyu boşalttı.
Ecem yine şok ifadesiyle bana döndü:
-Donarız bu havada!
Hava 30 derece -,-
-100 lira vermeye niyetim yok çünkü 100 liram yok çünkü I'm fuckir.Şu an 100 tlnin üzerinde kimin resmi var desen Itri demem Byonce derim çünkü genelde 50liklerim oluyo benim.
-Hıı ben de kafirim zaten.
-Neyse ya gel çekelim şu video zımbırtısını.
Sonunda ellerimizde annemin temizlik kovalarıyla balkona çıktık ve kamerayı ayarladık:
-Aslı asıl biz sana göstericez meydanı Afrika dansçısı,Hint dansözü.Biz Angelina Jolie'ye meydan okuyoruz,dedim ve kafamızdan aşağı buzlu suları döktük.
Ecem Hülya Avşar çığlığı atarken ben tepkisizce bakıyordum.Sonunda şebek ifademle Ecem'e döndüm:
-Ben sana sırılsıklam aşığım Ecem.
~~~~~~~~~~~~
-Hadi Cem biraz daha hızlı ahh biraz daha hızlı!
-Tamam su böcüğüm rahat ol bu sümsük beni dünya da yok geçemez.
Durumun özeti:Can and me oynamak Blur* =))
Aslı'yı da çağırdım ama---------Ne çağırması amqu çağırmadım.Bu Can'ı bile çağırmadım ama can sıkıntısına gelmiş.Bir Ecem'imle,su böcüğümle rahat kalamadık.Ben böyle düşünceler ve Blur'a odaklanmışken kapı çaldı.Bende Ecem'e fırsat vermeden oyun kolunu bırakıp kapıyı açmaya gittim.Kapının arkasındakiler pek şaşırtıcı değildi.Bizim çeteyi görünce -aklıma çöps çetesi geldi- gözlerimi devirdim.Aslı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!