'Ay em no içici.This is a metaphoreeee'

2.9K 170 47
                                    

SEA CANLARIM KAJSKAS UMARIM ÇOK BEKLETMEMİŞİMDİR ^-^-^-^

-Ayyy Aslı tekme attı galiba.

-He anne hatta davul çalıyor içeride.

-Dalga geçme kardeşinle diyorum sana.

-Ben kardeşimle değil senle dalga geçiyorum.Kaç aylık bu?Kaç ay olmuş?

-1,5 ay falan oldu işte.

-Anne daha bu fasulye.Fasulye bildiğin çocuk.Ne tekmesi?!

-Uff ne bileyim anne triplerine girdim.

-Bu senin ilk doğuracağın çocuk dimi euhueheuh.

-Bak bi de ağzını yamultuyo!Şebek misin sen?Dalga geçme.

-Iyi bakalım bu sefer uzatmıycam.

-Şükür!

-Ama tabi 'kapa çeneni' payı karşılığındaaaa.

-Hih!Terbiyesize bak!Hamile kadına rüşvet teklifinden seni tutukluyorum.Ta ta ta öldün çıqq.

-Annee anne anne yapma anne.Paran senin olsun annee.

-Cidden mi?

-Hayır.

Annem sütyen bankadan 20lik çıkarıp elime tutuşturunca memnuniyetle odama çıkamadım.Çünkü odam fasulye tarafından işgal edilmişti.

-Anne ben nerde yatcam ya eşyalarım nerde?!

-Homm---Ayy Aslı!!Kardeşinin iyiliģi için meditasyon yapıyorum bölüyosun!Bi de kapa çeneni payı verdik sözde!

-Anne alt tarafı nerde onu söyleyeceksin!Meditasyonmuş bilmem neymiş.Söyle başında dikilmiyim bari.

-Anneyle düzgün konuş bakayım.Dıt!Odan köşedeki boş oda artık.Tabi artık boş değil.

-Anne deli misin?Orası eskiden temizlik odasıydı hani?Hatırladın mı?Hem çok küçük.Tavanı da eğri oranın.Rahatlanamam.Bence fasulye orda yatsın.

-Olmaz Aslı olmaz.Yatak odasına en yakın yer senin odandı.

-Evde başka oda mı yokta o köhne oda benim oldu!

-Aslı zaten birinde ananenle babanen kalıyo, bi yatak odası bi bebek odası var.Orası kaldı tek ama git bi bak peşin hüküm verme.

-Iyi anne sana diyecek bir şey bulamıyorum!!!111!

Hışımla 'sürgülü kapılı yeni Aslı odasına'kafamı eğerek girdim.Kapı küçük çünkü al işte.

Ne kadar iğrençtir kim bili----Yuh yuh yuh yuh!!!

Bu odaysa eskisi ne?!

Odaya girdiğimde resmen şok oldum.Çok janjanlı değildi.Hatta çokta sadeydi ama resmen istediğim çatı katı odası gibiydi (tabi çatı katında değil bu oda ama).

Yatağıma uzanıp çekmeceden laptobumu çıkardım.Facebook ve We Heart It sekmelerini açtım.Facebooktan 10 mesaj,32 bildirim vardı.

••

Mayli Sayrıs'ın Kocası seni dürttü.

Arzu Cafeland'de yardımını bekliyor.

...

••

Arzu:Pp beğenir misin ♥

Ali Bahtıçirkin Yılmaz :Yiğenim doğum günün kutlu olsun.Annenlere selam söyle.

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin