Deniz de kim?

8.4K 405 15
                                    


Lavabodan çıktıktan sonra aşağı inecekken durdum.Can telefonla konuşuyordu.Tabii ki de şeytana uymayıp dinlemedim,dersem yalan olur muhtemelen cehennemden VIP biletim vardır,ufacık bir tane günahım daha olsun diyerek dinlemeye başladım:

-Evet abi kız burada.

...

-Peki,Deniz'le iyi anlaşırlar zaten.

...

-Yok sandığımızdan uslu çıktı.

...

-Ikiside inat ama olsun hallederiz.

...

-Saol abi.

dedi ve telefonu kapattı.Bende merdivenlerden ceylan gibi sıçrayarak indim ve koltuğa yayıldım:

-Deniz de kim?

-Uslanmaz bücür,dinlemişsin bari çaktırma.

Omuz silkip televizyonu açtım ve Bugs Bunny'i izlemeye başladım.Ne kadar da yakışıklı bir tavşan!

Tavşan demişken Fadiş'e noldu acaba?Annem bana bir daha bırakmaz onu ama yaşadığını bilmek güzel olurdu.

-Ne dikiliyosun Can orda,bana mısır falan patlatsana!

-Biz mi seni kaçırdık,sen mi keçileri kaçırdın... ,diye söylenerek mutfağa gitti.

Can elinde patlamış mısırlarla gelince el çırptım ve elinden çektim.O da kısık gözlerle bana baktı ama bende işlemiyor o bakışlar.

Pepe çıkınca tekrar ellerimi çırptım.Yeminle malım.Ama televizyinda bir şey yok ne yapabilirim:

Pepe'nin sarıları çoğalıyor,Pepe'nin sarıları çoğalıyor.
Bir tane,sarı ağaç
Bir tane,sarı limon...

Ben şarkıya eşlik ederken Can gözlerini devirince televizyonu kapatıp koltuğa uzandım.Ne sıkıcı bir gün!Insan kaçırılınca ekşın olur!Neyse Can'la konuşayım biraz.Sonuçta Can'ımızın derdine düşmüşüz asdfgh.

-Eminim Deniz senin kadar sıkıcı biri değildir.

-Emin ol daha eğlencelidir,dedi pis pis sırıtarak.

-Hazal nasıl dayanıyor ki sana.

-Dayanamıyor diyelim,dedi yine pis pis sırıtarak

-Sürtük,diye mırıldandım.

O sırada kapı çaldı.

-Deniz de geldiiii,dedi i leri uzatarak ve kapıyı açtı.

What the fuck!!!Deniz erkek mi??? Aneeem kesin bu tecavüzcüdür.Ama beni bilirsiniz,o bana tecavüz etmeden ben onun kafasına tecavüz ederim.No problem!

-Hoşgeldin Deniz,dedim rahatlığımın kanıtı olarak ve tekrar uzandım.

Deniz'in şaşkın ifadesini hayal edince sırıttım.O değilde niye beni taşlar kaçırıyor.Ama patronları kesin boyu dizime kadar gelen komik bir insandır,ya da insan değildir!!!Çok film izliyorum kabul.

Birden ayaklarım havaya kalkınca gözlerimi açtım.Deniz ayaklarımı kaldırıp oturdu ve sonra dizlerinin üzerine koydu;

-Ee Aslı,ne yapıyoruz?

-Ben gördüğün üzere uyumaya çalışıyorum.

-Peki,beraber ne yapalım?Istersen uyuma fikrini beraber de gerçekleştirebiliriz ama...

Hemen ayaklanıp:

-Film falan yok mu bu evde!!!Can film cdlerini getir banağğ,diye bağırdım.Niye sempatik sempatik sırıtıyorsun Deniğğz.

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin