Sen git Victoria Meleklerini izle¡

4.9K 215 24
                                    

Sondaki aciklamaya bakarsaniz ;))

Odada o kadarrrr canım sıkılmıştı ki mutfağa inip buzdolabını actim ve bos bos bakindim.

Icine bakiyorum ama sanki icine bakmiyorum.Tam buzdolabini kapatip gidiyordum ki geri geri gelip dolabin kapagini actim ve kis ayinda dondurma kutusu bulmanin sevinciyle zipladim,hopladim.Hatta yere kapanip sukrettim.O sirada anneannem gelip 'daha ezan okunmadi Asli' dedi ama tinlamayip gobek bile attim.

Heyecanli bekleyis dolmayla son buldu.Dolma amk dolma!!!Dondurma bekliyordum ben!Yaz kis dondurma yiyen bir insanim ve bana sinuzit dolayisiyla dondurma yasak.O yuzden boyle sukur falan ettim yani,annem aldirmazda eve.Alsa da caktirmadan yerler.

Hayalkirikligiyla dolmayi yerine koydum ve buzdolabini kapattim.Sonra tekrar acip yavasca kapattim ve isigin hala yanip yanmadigina bakmaya calistim.Lan yakalayamiyorum.Yavasca tekrar denedim.Olmuyoooor.En sonunda matkapla nokta delip bakicam.

Salona gittigimde herkes kendi isiyle ilgileniyordu.Anneannem orgu oruyor,babaannem tabletinde fransiz dantellerine bakiyor,babam gazete okuyor,annem avon katologunda 20 yas genclestirici kremlerin bi ust modeli (30 yas genclestirici falan) var mi diye bakiyordu.Bende oturmaktan cokmus koluklarimizdan birine yayildim:

-Ee baba nasilsin?

Kafasini kaldirmadan cevapladi:

-Hi hi.

-Anne aksam yemegi cokzeldi.

-Hi hi.

-Anane orgunu begendim

-Ondan

-Babaanne Fransa cok cool ulkeymis ama balgam atiyo gibi konusmasalar iyiler.

-Himm

Lan niye kimse beni takmiyo!Gorunmez falan mi oldum.Dur deneyeyim.Anneannemin elinden orguyu cektim.Bana olumcul bakislar atip elimden aldi.Yok ya gorunuyorum.

Dur bi de soyle deneyeyim:

-Saol bitanem sen nasilsin....Bende oturuyorum iste...Sende haklisin...Fok baliklari da hakli...Bakkal Ayibettin amca da hakli...Sofor Asan da hakli.Napalim yuvarlanip gidiyoruz...

Evet kendi kendime konustum.Annem:

-Asli kiminle konusuyosun sen?

-Arkadasimla anne gormuyor musun?

-Levent bu kiz cidden iyi degil yaa.

Takmazsaniz tabi iyi olmam.Akasya duragi bile biz bir aileyiz diyo biz hala mus -,-

Bende aslinda hep Arthur'a ozenmisimdir.Yani Arthur'un kardesi Dave'mi ne var Deyvi onun hayali arkadasi vardi.Cok denedim ama hic beceremiyorum.Sanirim beceremiycem de -_-.

O sirada ev telefonu caldi:

-Ben bakaaaariiiiiiiiiiiiim.

Kosup seksi kirmizi telefonu actim:

-Ozel malikhanesi buyrun.

Hep ozenmisimdir dagilin sksj

-Asli Ozel siz misiniz?

-He baciw buyur.Yani buyrun benim?

-Girdiginiz deneme sinavi sonuclarina gore Izmir Yakamoz Koleji'nden burs kazandiniz.Kayitlar hakkinda konusmak istiyoruz musaait bi zamaninizda Istanbul subemize ugrar misiniz?

-Ta-tabi

-Iyi aksamlar

-Yaksamlar

Annem:

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin