Where is the Barlas?

2.8K 158 34
                                    

-Inne noluuuur,canım annem benim,gözümün nurusu,bebeyimm,aşkitom,çikilopum,ınnemmm,ınne nolur gideyim.

-Ayy ne yavşak çıktın sende.Olmaz Aslı Hanım bu yaşında tek başına Miami'ye yollamam seni.

-Annem diyorum Berkehan'ım oralarda aç,susuz kalmıştır gideyim ya babam olsaydı orada olan.

-Hiih!!Uçakla mı gidiliyor kız oraya!

******

-Yevruuuum ben seni salmak istemiom dön gel vaktimiz daraldı zaten şu yalan dünyada gel inadını sevdiğim.

-Anane bana alıntı yapma sevdiceyimin yanında olucam.

Barlas sıkıldığını belli edercesine yanaklarını şişirince ananeme öpücük atıp bavulu sırtlandım,sonra da kaplan zahaha.

-_-

***

Miami denen yere geldiğimizde Barlasqmla inip Berkehanasqm'in kaldığı otele yerleştik.Barlasla odalarımız yan yanaydı.Yolculuk o kadar uzun sürmüştü ki belimde pantolon izi çıkmıştı.Ne izi, ayrı bir oyma dili oluşturmuştu.

Hemen kısa -49463947 saat sürdü- bir duş alıp odada sadrazam gibi dolandıktam sonra yatağa uzanıp Berkehan itini bir kaltakla basınca ne tepki vereceğimi düşünmeye başladım.Aha!Önce kızı boğazlayıp kafasını yumurta gibi Berkehan'la tokuşturacağım.

Yo yo!Fazla basit kaldı.En iyisi gözünü kaşıkla oyup çorba yapmak.Mükemmel plan!Hemen hayata geçirmeliyim diye düşündüm.

Telefondan mehter marşı açıp odadan çıktım ve gavurların bakışları arasında bara indim.Mehteri kapayıp içeri kovboy edasıyla girince rüzgar falan esmedi hatta kimse tınmadı beni.

Telefonum çaldığında bir yandan da gözümle Berkoş'umu arıyordum.

-Nerdesin Aslı?

-Lavabodayım Barlasevdiceyim.

-Lavaboda parti mi veriyon amk ne bu ses.Yoksa...Yoksa....

-Kesinlikle gaz çıkarıp bununla şarkı oluşturmuyorum.

-O zaman bardasın bekle geliyom.

-Hıı götüm.

Telefonu kapayıp ilerlemeye devam ettim ve bir köşede sarışın yellozla oturup içki içen bir Berkehan buldum.Nefesim alıp sesimi ayarladım ve yanlarına cazgırca koştum:

-Püü yazıqlar olsun sen üç kuruş rızkımızı ruslara harca yazık yazık.Çocuklar evde açlıktan yorganları yedi sen napıyon burda püü.

-Ne tükürüyon kızım lama gibi ne arıyosun burda aşkım?

-Bak hala aşkım diyor boşaniceğiz daha fazla böyle gurursuz yaşayamam.Dur bi planım vardı sarı yellozun gözlerini oyucam.

-Açıklayabilirim.

-Hep öyle derler açıkla desem ıı diye kalırsın.

-Lan açıklarım.

-Açıkla.

-Iı

-Al işte

-Şaka yapmıştım lan dur bu rus yelloz dediğin benim kuzenim.

-He he ufak atta goriller yesin.

-Lan cidden.

-Lan deme lan babam kızıyo lan. - ~~~~ mizah içerir~~~~~

-Cidden ailemle geldim ama babamın işi çıktı döndü zaten anam firar biliyon kuzenimde bizleydi işte bana kaldı az biraz kaltaktırda babam yalnız bırakma dedi iyi ki demiş ben lavabodayken 3 adamla sevişmiş adamlar para vermeyip yaygara çıkarınca farkettim.

-Lan cidden miğ?

-Cidden tabi istersen Ludmi'ye sor---Lan kız nerde?!?

-Oha lan arkadaki adamla napıyo onlar amk çıkalım burdan miğdem alt üst.

-Tamam sen lobiye çık ben şu kızı toplıyım.

Lobiye çıktığımda Barlas'ı aradım ama telefonunu açmadı.Berkehan geldiğinde beraber oyun salonuna gidip oyun oynadık.Hala Barlas'tan cevap alamıyordum.Neredeydi bu çocuk?

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin