Bazı konuşmalar biraz uzun ama mutlaka okuyun,zaten sonrası daha iyi :)
-Deliyiiiiim gözü kara deliyiiim yakarıım romayı da yakarım!!!
Şarkı söyleyerek duş alıyordum ve o sırada bilin ne oldu?Tabii ki de en gıcık şey;kapı çaldı.Ve evde benden başka kimse yoktu.
Babaannem Avm'ye,anneannem pazara gitmişti.Malum annem ve babam da çalışıyorlardı.Böyle durumlarda panik olur pantolonu kafama tişörtü altıma geçirirdim ama o kadar sinirliydim ki -kapı çaldığı için- pembe unicornlu bornozumu giyip koşarak aşağı indim.Hea evet kayma tehlikesi geçirdim bir çok kez.
-Geldiaaaaaağm!
Kapıyı sonuna kadar hışımla açtım.Karşımda hiç görmediğim bir çocuk vardı ve mikemmel gamzeleriyle gülümsüyordu.Oyşş gülüşünü yediğim:
-Imm...Buyrun?
-Biz çapraz binanıza taşındıkta,annem kek yolladı.
-Teşekkürler ;)
-Önemli değil,iyi günler.
Bu çocuk hanım evladı heralde.Yok beğenmedim olmaz.O ne öyle hanım hanımcık.
Adını da söylemedi şerefsiz.Bari okuldakilere kakalasaydım.Neyse ya ben üzerinden prim yaparım yine.
Ooo bunun anne de iş var.Kaynana olsa geçinirsin, o derece.Neden mi?
Kadın üzümlü kek yapmış daha ne?
Hemen yukarı çıkıp durulandım ve tam kıyafetlerimi giyinecekken amk kapısı yine çaldı.Bi bitmediniz.
Hani Yahşi Cazibe'de öpüşecekleri zaman falan çalıyor ama şu an kendimi şey etmiyorum ki niye çalıyor bu kapı???Evlendiğimde evime çalmayan kapı alıcam çalamayacaklar gofret beyinliler!
Lan Yankı'da abim çıktı,iyi mi?Ben kiminle evlenicem,hayal falan kalmadı ortada.En azından düğün günümüzde biri çıkar 'Siz kardeşsiniz' derse ağzına kürekle vurur 'devam edin nikah memuru beyciğim' derdim.
Çocuk çok daş.Siz bir de onu boxserle görün.Ben görmedim ama siz görün yani.Lan abim o benim deşerim hepinizi -,- Biri abi ayağına dikizleyecekse ben yaparım onu,dağılın!
O değilde kapı çaldı.Sizinle çene çalarken unuttum.Hep siz lafa tutuyosunuz beni.Ocakta yemeğim,evde çocuklarım var benim -,-.
Hello Kitty'li pijama ve beyaz kalın askılı badi giyip kapıyı açtım.Len kimse yok!!!Sizi gidi haytalar basın kaçın tabi!Son bir ümit belki bir süpriz vardır diye paspasa baktım ama yok,paspası kaldırıp altına bakarken bir siluet önümde belirdi;Deniz.
-Hayırdır Aslı,ne yapıyorsun?
-Görmüyor musun paspası silkiyorum!
-Ahh peki,konuşabilir miyiz?
Oh no no.
-Meşgulüm görmüyor musun?
-Son kez?
-Imm,anladım kurtuluş yok,geç bakalım,diyip onu içeri davet ettim.
Gri koltuklardan -bence- en rahat olanına oturdu ve yanını işaret etti ama ben gıcıklığına karşısına oturdum.O değilde bu babamın koltuğu iyice çökmüş yaa.Neyse unicorn kafalı Aslı konumuz bu değil.
-Ne konuşacaksın lan?
-Çok kibarsın.
-Biliyorum ¥-¥
-Ben...Gidiyorum Aslı.
-Daha yeni geldin,anlat öyle git Deno!
Başını hüzünle yere eğdi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!