Moralim çok bozuk ama yine de yazmaya çalışıyorum.Umarım yorumlarınızla biraz yüzüm güler.-Anne ya dedim hazır babamla sen buradayken tuvalette bok kokusu eşliğinde işi pişirelim.En büyük favorimdir anneme yakalanmak.Dene istersen.
-Ayy bana biseyler oluyoo.Bak bi de dalga geciyo.Ayy kolonya getir Levent ahh basim!
-Anne hic bir sey yapmadik duzelebilirsin.
Birden eski halini aldi:
-Ohh icim rahatladi.Ama biz ne olur ne olmaz gebelik testi falan yapalim bakarsin----
-Anne oyle bir sey yapmadik tovbest.
-Muge Anli'da izledim yeni nesil sapiklar dokunmadan hamile birakiyomus.
-Anne asil bana biseyler oluyo yaa!
-Anneye sesini yukseltme babana soylerim bak!
-Bana nasil kiyarsin anne.Bana bana Asli'naa.
-Soylemem ama bir sartim var.
-Santaj montaj meseleleri hea.Varim soyle.
-Yarin benimle evlenme programina geleceksin.
-Yok artik anne.Asil ben babam soyliycem seni yaa bu yastan sonra.Babama kuma mi getireceksin?
-Bi İın bulursak neden olmasın qıı.
-İın?
-Wampayır diyarıs var ya ondaki haşin erkekim o benim.
-Ian diyosooon.
-Eveet.
-Tamam anne gelicem ama sapitip kuma getirmek falan yok.Bi de sahneye cikip gobek atmayacaksin ya da atsan bile bana selam yollamayacaksin.He bak illa yolluycam diyosan Yanki'ya yolla.
Euehue.
-Ben seni tehdit ediyorum kurallari ben koyarim.Hem Şakire Hanımla Aşka Doğru programına gidicez.Zaten oraya da ünlüler geliyo.Bakarsın Murat Boz'la yildirim nikahi yapariz.Babani da bosarim.Seni de alirim yanima.Adam zengin.Her gun davetler veririz.Adimiz magazin sayfalarinda olur.
-Yaw he he.Ben almiyim anne.
-Ama bu Murat sevgilisinden ayrilmis.
-Sana 1 ay televizyon yasak.Beyin hucrelerin oluyo.
-Hiii!Anneyle oyle konusulmaz.Neyse misafirlikteyiz ec odaya adam gibi otur.Hamile kalmamaya calis.Anneanne olmak icin cok gencim.
-Fesuphanallahh.
Qamzeli yariw lavabodan cikinca tum konusmayi duymus olacak ki yuzy ıkınan gergedan ifadesini almisti.Bende bu diyaloglara alisik olmadigindan gulmek istiyordum ama bir fasulye mideni gidikladi faciasi daha yasayamazdim.
Odasina girdik.
-Oh may Allah!!!
Odasi full siyah-beyazdi.
Siyah dolap,beyaz raflar,full Nirvana tisortu bulunan acik askilik,siyah nevresim,siyah calisma masasi,beyaz komidin,siyah-beyaz-gri dolap ve siyah kitaplik.
Bu cocuk benim komsum olamaz.Imkansiz.Burasi cennet gibi.Ahh bir detay atlamisim.Odasinda ayakkabi dolabi var ve icindeki tum bebekler bana bakiyo.Supraaaaağ ♥♡♥
-Suprağğğ.Supralarınla sevisebilir miyim piliiiiiz?
-Ahah tabi.
Siyah suprayi elime alip bagrima bastim.Birakma beni bebeyim.Sevgilinle ilk kez randevuya cikarsiniz da heyecanlanirsin ya o heyecan var bende suan.Annayamazsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!