CEM'DEN :
Şu an bir tarafımda bana sarılan sevgilim ve önümüzde şahane konuların işlendiği bir romantik film olması yerine,salonda uyuklayan aylaklar,yanımda bana el hareketi çeken bir su böcüğü var.Ahh,kahpe hayat!
-Ecem,tamam su böcüğüm yarın beraber gideceğiz oraya.
-Sen nah götürürsün beni,kendim gideceğim ben,diye alt dudağını sarkıttı.
Yapma.
Isırırım.
-Tamam sevgilim,götüreceğim seni,sabret ama.
-Banane ya,hava sıcak,adam gibi bir denize giremiyoruz.Neymiş efendim Cem Beyimiz beni kıskanırmış.Abim de gelecek diyorum gerizekalı!
Sorun da o ya gülüw.
Ne güzel de anlaşıyoruz su böcüğümle.
-Hadi uyu güzelim,düşünme bunları.
-Ahh!,diye sinirle inleyip elini kafasına vurdu ve koltuğa gömüldü.
Neden burası tarçın kokuyor.Tarçın aşeriyorum ben.
Tam yerimden kalkmıştım ki yerde yatan Eren'in kafasına bastığımı farkedip ayağımı kaldırdım.Heidi'yi kıskandıracak biçimde hoplayarak mutfağa gidince 1 adet sızan Aslı ile karşılaştım.
Bu mal neyine içiyor?
Kafasına iki tane patlatıp dolaplarda tarçın aramaya başladım.Üst raflarda görünce bir dağcı edasıyla yukarı doğru uzandım.
Ahh,Allah'ım böyle ne kadar da mükemmel duruyorum!
Ben uzanmaya çalışırken biri belime sarıldı.Hoop lan noluyos hacı xd.
-Çok güzel kokuyorsun,diyip nefes çekince arkamdaki erkeğin biseksüel olduğu kanaatine vardım ve tırsmaya başladım.
-Biliyorum.
-Mütevazi güzellik.
-Ehehe saol canım.
-Bu kurbağa seni öpebilir mi?
-Evlenmeden olmaz.
-Evleniriz.
-Olar.
Biraz oynayayım dedim lan ne bakıyorsunuz öyle xd.
-Ama neler yaşadığımı sana anlatabilsem kızamazsın bana,o yüzden kızma olur mu?
-Ben sana kızabilir miyim ?
-Seni se-----
-Yuh lan eşeğen ziki.
-Hı?
-Oha Deniz!
-Oha Cem!
-Sen ne arıyorsun mutfakta lan!?
-Tarçın.
Böyle de kısa cool cevaplarım vardır.
Lanet olsun mükemmelik.
-Aslı nerede!
-Masaya bak körün göz mü?!
-Lanet olsun,unut her şeyi.
-Nayır!Bana olan aşkını unutamam sefgilim!
-Lan içkinin verdiği cesaretle kıza açılıyorduk yine ortamın içine ettin!
-Ne güzel kokuyorum ama!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!