BEN SENİN NEYİNİM?!?!

7.7K 333 39
                                    


Daha fazlasını dinlemek istemedim.Içime bir şeyler oturmuştu.Kimse bir şey anlamasın diye hep içime atar,gülerek saçmalardımki insanlar beni güçlü sansın.

Ama ben buydum işte.Bu olaydan sonra yaptığım gibi odamın kapısının arkasına geçer üzüntüleri unutmak için kahkahalar atardım.Benim hayatımda ağlamaya yer yoktu.

Güzel şeyler düşünmeye çalıştım; Deniz'i,kumu,güneşi...Şaka lan şaka belediye çukurlu bizim Deniz'i.

Onunla bizim ilişkimizin bir adı yoktu.Sevgili değildik.Kanka değildik.Neydik biz?Arkadaş mı?Belki.

Ya da sadece bana acıyordur.

***

Sabah uyandığımda güneş perdelerin arasından yüzüme vurdu.Ananem hep 'akşam güneşi güzele,sabah güneşi sidikliye vururmuş' derdi.Neyse bu durumda benim hangisi olduğumu konuşmayalım.

Telefonumu elime alıp saate baktım:

11:00

Güzel.

Hemen ince askılı siyah badi ve yırtık kot şort giyip sahile indim.Anneme tabii ki de haber vermiştim.Burası Türkiye gençler,unutmayalım ;) .Ayağımdaki sandaletleri çıkarıp elime aldım ve gülümseyerek yürümeye başladım.

Dıptıss dıptıss dıptıss dıptıss...

Müzik sesleri gelmeye başlayınca dudağım mutlulukla kıvrıldı:Sahil Cafe'ye yaklaşıyorum demek ki ;) .Ileri de ki bar tabureleri de göründüğünde daha da gülümsedim.

Daha nerene gülümseyeceksin ¥-¥ -Iç ses

Shut up and hug me baby

Sarkma benim sahibim var -,- -Iç ses

İç ses bile kendine manita yapmış,lükse bak len.

Kafenin bahçesine ulaştığımda herkesin hafif müzikte dans edip cool takıldığını gördüm.Tek ben yalnız değildim,yalnız olanlarda vardı ki bu beni rahatlattı.

Herkes kendi halinde sıradan insanlar gibi takılırken arkada ki taburese yiyişen çift gözüme çarptı.Burası gençlerin takıldığı mütevazı bir mekandı,ne rezalet bu böyle.

Işin garibi de çocuğun üzerindeki mavi tişörtün aynısından Deniz'de de vardı.

Işin daha da garibi o ayakkabıların aynısı da vardı.

Ve kaşlar,gözler,du---- Höst lan bu Deniğzzz!!!

Kaşlarım hayretle havaya kalkerken gergin suratım kıza bakmamla daha da gerildi.

Hazal???

WTF!?

O değilde bu Can'la çıkmıyor mu?

Ehehe acaba birileri şu Can'a bir şey ler fısıldasa ne olur???

Ben mi?Yok ayol ben söyler miyim hiç (?) !

Telefonu bilinmeyen numaraya aldım ve mesaj kısmına girdim:

Kime: AfaCAN

Sevgilin çok güzel öpüşüyormuş ;)

O değilde benim boğazıma öküz oturdu.Niye ki?

Tabii ya bu havada dondurma mı yenir?

Iyice annene benzedin hava 31 derece!!! -Iç ses

Tövbest.Hem o benim anam değeel -,-

4 dakika kadar sonra mesaj geldi.

Kimden: AfaCAN

Ne diyorsun lan sen?Kimsin sen?

Cık cık cık.Bu kadar mı seviyorsun sen onu??? ^-^

Kime:AfaCAN

Kim olduğumu boşver.Bir dost diyelim.Şu an sevgilin biriyle yiyişiyor diyorum.Bayağı da zevk alıyorlar anlaşılan.

Anında mesaj geldi.

Kimden:AfaCAN

Saçmalama.Aslı öyle bir şey yapmaz.

Hoppss.Orda surun beyefendiiee.Geri sarabilir miyiz zamanı???

Lan noluyoo??Hooop abeeeyy?

Kime:AfaCAN

Aslı tabii ki de öyle bir şey yapmaz.Bahsettiğim kişi Hazal.Hani şu sevgilin olan *-*

Kendimi de öveyim biraz dimeeeğ.

Kimden:AfaCAN

Uff kim takar o sürtüğü ne yapıyosa yapsın.Hooop lan sen Aslı'yı nereden tanıyorsun???

Herkes bana aşık,herkes beni seviyirr ^-^

Götüm kalkmış,indirirler -Iç ses.

Tecrüben var heralde -_-

O değilde ben mesaj atmayı unuttum:

Kime:AfaCAN

Seni nereden tanıdığımı bile sormadın.Bunca şeyden sonra normal değil mi?

Kimden:AfaCAN

Kimsin oğlum sen.Aslı ya dokunanı.............

Dırırırı dırırım dırırırı dırırım.

Aa Can Bey çocuklar var burada.

Mesajına cevao vermeyip tekrar o lanet tabureye baktım.O sırada Deniz dudaklarını Hazal'ın boynundan çekti ve o an göz göze geldik.Bana kaşlarını çatarak baktı ve bende gözlerimi kaçırdım ve hızlı adımlarla yürümeye başladım.Deniz tahminimce arkamda koşuyordu.

Bir süre sonra kolumu tutup beni kendine çevirdi ve boğazını temizledi:

-Aslı,şey,ımm...

Ensesini kaşıdı ve sıkıntıyla dudaklarını büzdü.

Dudaklarını.

Büzme.

Isırırim.

Dudaklarına iğrenerek baktım,hey hadi ama o dudaklar Hazal'ı sömürdü, o da bakışlarımı farketmiş olacak ki dudaklarını yaladı ve düz birbhale getirdi:

-Bana öyle bakma Aslı.

Nasıl bakayım Deniz.Sen okuyucularımın değimiyle 'Hazal is best sürtük of the world' dediğimiz kişiyi öptün!

-Belki de bu kadar karışmamalıyım,sonuçta ben senin neyinim ki?

Biraz düşündü.Ağzını açıp kapıyordu:

-Aslı sen benim----,duraksadı.

-Sana yardımcı olayım Deniz, ... hiçbir şeyin!!!

Seslice nefesini dışarı üfledi ve başını kaşıdı.

Ehehe Yering.

Arkasını dönüp giderken 'lanet olsun...hiç bir şeyim' diye mırıldandığını duydum.

Ailemle aramda sorunlar varken ve çok arkadaşım yoqqen kime dert yanacağım ben.

O da 1 haftadır tanıdığın el oğlan -Iç ses.

Ahaha babaannem iç sesimi ele geçirmiş.


ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin