Bu bölümde twerk dinleyerek yazıldı sksjksjsksj
Sonunda odamda yalnızdım ve buna kocamaaaaan çok seviniyordum.Herkes gitmişti ve kafa dinleyebiliyordum.Tabi iç sesim pek yardımcı olmuyordu.Gerçekten kafam karışıktı ve Boğaçla şu yaptığımız şeyler bana doğru gelse de yaptığım yanlış şeylerdendi,farkındaydım.
Birden öyle bir enerji geldi ki twerk dansi yapasım geldi.Hışımla yataktan kalktım ve internetten Justin Bieber ft.Miley Cyrus-Twerk'i açtım -burada mutlaka onu dinleyin-.Boy aynasının karşısına geçtim ve eğilip ellerimi diz kapaklarıma yaslayıp kalçamı ağır ağır hareket ettirdim.Bir süre sonra doğrulup saçlarımı geriye attım.Sol ayağımı sağ ayağıma sürterek yukarı doğru çekmeye başladım.
Sonra Slow Down açtım -sizde acin- odanin diger ucundan havalica aynaya dogru yaklastim.Bacaklarimi iki yana acip bir oraya bir buraya esneyip dogruldum 2 adim sagaa 2 adim solaaa one egil omuzlari hareket ettir 2 adim sagaa 2 adim solaaa.En bastan aynaya dogru yurumeye basladim ve kendi etrafimda donup nakarati soylemedim.
En son da Tik tok açtım -sizde acin sizi de yordum ama sksjsk-ve kalcami saga sola hareket ettirip ellerimi havada salladim.
Sonunda yorulduguma kanaat getirip muzigi kapattim.Tam yataga ilerleyecekken birde ne goreyim.Bizim gamzeli yariw camdan beni izliyor.O an yerin dibine girmek istedim.Oyle bir kahkaha atiyordu ki.Evine oklavayla kosup 'gamzeli yariw buraya gelecekk!' diye bagirasim geldi.
Dudak bukup perdeyi cektim ve asagi indim:
-Anneaaag bu aksam misafur -evet misafur- istemiyoruaaam!
-Bu aksam misafir gelmeyecek zaten kizim.
-Ohh!
-Biz misafirlige gidicez.
-Caprazimizdaki komsularaaa hadi cok konusmada hazirlan adam gibi seyler giy bi de orada terbiyesizlik yapma.Bir tabak daha koyalim derlerse reddedet.Buyukler konusurken araya girme.
-Tamam anneeaa.
-Onlarin yaninda da boyle anirirsan bacaklarini kirarim.
-Aman anne onlar onemli.Hadi babayyy.
-Buradan sonrası monsterla okunacak ulaaan.d-
Sekerek yukari ciktim ve perdeyi hafif aralayip capraz binaya baktim.Ohh bakmiyo hala iyi :D.
Ağır ağır Boğaç (♥) ların bize geldiği gün yani dün gene giydiğim siyah 'I like Bad Boy'yazılı tişörtü ve altına siyah tişörtün hafif altında biten şortumu giydim.Ahh bir supram olaydıı -aileme duyrulur-.Converse mi Vans mi diye dusundugum 10 dakikanin ardindan neon pembe bagcikli siyah converselerim giyip asagi indim.Evde niye converseyle dolasiyorum bilmiyorum gavurlara ozendim sanirim.
Sonra sacimi yapmadigim aklima geldi pasa pasa yukari ciktim.Yalnizca goz kalemiyle bir saheser cikarip saclarimi duzelterek acik biraktim.Telefonumu ve bir 5'ligi cebime sikistirip seke seke tekrar asagi indim.
-Aaaaa babam gelmiiiiiiş.Hoşgeldin aşkım.
Bizde böyle ;)
-Hoşbulduk bitanem.Bak sana ne aldim.
-Ne aldiiiin?
-Milka.
-Oooo bitanesin.Adamin dibisin.Bi de mor supra alsak milkama cok yakisir.
-Asliii!
-Ya ama baba cok istiyorum,diyip dudak buzdum.
-Hele bir yariyil karnesi gelsin de bakariz.Zaten devamsizlik notlardan yuksek oluyo.Bakalim supralik bir karne mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
HumorErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!