Multimedia:Can <3 Sonunda Can'a uygun birini bulabildim.Tabi hayalinizdeki gibi mi bilemiyorum :)
İsterseniz Justin Bieber-Confident dinleyerek okuyun bebişkelerim <3
Neredeyse 2 saattir bu boğuk ortamda Can'ın beni süzen bakışlarının altında oturuyordum.Ben geldikten sonra sürtüklerini kovmuştu ve bana portakal suyu söyleyip kendisi biraları diklemişti.Aramızda iğneleyici laflardan başka bir konuşma geçmemişti ve bu kavga etmemizden de sıkıcı bir durumdu.Hele Pelin'in gözden kaybolması çok daha can sıkıcıydı.
Sonunda nefesimi sıkıntıyla dışarı üfleyip Pelin'i tekrar çaldırdım ve mekanik sesin o saçma salak dediklerini duyunca kapatma işaretine tıkladım.Can göz ucuyla bana bakıp kafasını tekrar dans eden hatunlara çevirdi.Ne?!Cem hep öyle derdi!
Aklıma Pelin'in Burak'ın yanına gideceği gelince Can'a lavaboya deyip şu okullarını ziyaret ettiğimde gördüğüm Burak'ı bulmak için parmak ucunda yürümeye başladım.Neredeyse barın baş köşesinde bulunan yine deri koltuğa Can gibi yayılmış Burak en kibar tabirle fahişeleriyle yiyişirken kendimden emin adımlarla ona doğru ilerledim.Aramızda yalnızca 5 adımlık mesafe kaldığında durdum ve ellerimi belime koydum.
Bir süre daha öyle kalıp delici bakışlarımla onu süzdükten sonra beni farketmediğini anlayıp sahte öksürüklerimi ona gönderdim.Sonunda kafasını sarışın yellozdan kaldırıp bana baktığında anlamaz bir ifade suratını kaplamıştı.Ama 'Burak popidir' kuralını es geçmeyip muzip ifadeyle bana baktı:
-Hayırdır,sıranı bekliyorsun?
-Ben biraz sabırsızımdır da arkadaş sırasını bana verir herhalde,diyip kucağındaki yellozu oradan uzaklaştırdım.Ehehe iteklemişte olabilirim.Nasıl yaptığım konusunda bir fikrim yok bende Papia'nın fil gücü var asdfgh.
Bu sefer 2 adım daha atıp aramızdaki mesafeyi 3 adıma indirdim ve yan bir gülüşle ona baktım:
-Hani sabırsızlanıyordun güzelim,utangaçsan beraber atlatalım.
Bence senin ağzına bi tane patlatalım,gerizekalı -.-
-Ben partnerli severim.Bir partnere ihtiyacım var.
-Hımm,fantezilerini sevdim,benle iki kez hakkı kazandın,şanslısın bebeğim.
Ya ya ne demezsin canım.
-İstersen sana şuradan bir çift bulalım.Biliyorsun kucağımda olmak isteyen çok.
-Evet ama benim zaten bir partnerim var.Pelin,onu gördün mü?
-Aslında görmüş olabilirim.O evlenmeden olmaz diye gülünç sözler eden kızdan mı bahsediyorsun?O parnerin olamayacak kadar,ımm ne bileyim,senin gibi değil.
Ben bildiğin kızlardan değilim seni salak!
-Ne tarafa gittiğini sorsam?
-Söylerim amaaa,hemen gitme peşinden.
Bana doğru yaklaştı ve boğuk sesiyle anlayamadığım bir şeyler mırıldandı.O kadar korkmuştum ki buz kesmiş gibi donuktum.Ne yapacağım hakkında bir fikrim yokken bana doğru yaklaştı ve dudaklarını boynuma bastırdı.
Bazı kişilerin bize doğru baktığını algılayabiliyordum,sonuçta barın gözde erkeği bir kızın ayağına gitti.Gayet havalı görünüyor olabilir ama benim için değil!
Boynumu açlıkla emerken boğazımdan boğuk bir...inilti yükseldi.Halinden memnunmuşçasına dudakları yukarı kıvrılınca bu sefer boynumdan yukarı doğru çıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKÜZ GİBİ BAKMA :D
ComédieErgen bir kız ve başına bela olan taş bir varlığın birbirleriyle uğraşlarını konu alan bir hikayeyi okumaya var mısınız? Dikkat!Gülmekten yarılabilirsiniz!!!