KAÇ ANAM KAÇ

9.2K 426 54
                                    

MULTİMEDIA: DENİZ <3

Rüyamda yeni bölüm yazdığımı gördüm ve hazır kurgulamışken yazayım dedim.Mobilim multimedia ekleyemiyorum ama Aslı karakterine Elle Fanning'i koydum.Aslında Aslı'yı kahverengi saçlı kahverengi gözlü falan hayal etmiştim ama aradığımkarakteri bulmak zor oldu ve sempatik Elleciğimi koydum.Artık hikayemiz farklı boyutlar alacak ve okuyanlar artıyor.Inanin 1 yorum gelince halay çekiyorum.Bir kaç tane gelse waoow kesin flash tv de halay başı olurum.Tek başıma halay çekme konusundaki yeteneğimden bahsetmiyorum bile.Bu bölüm Denizcikle Aslıcık arasında sempatiklikler olacak e AfaCAN piçi her zamanki gibi piçlik yapacak.Ben niye spoiler veriyorum ki okuyun gardaşlar.Umarım vote ve yorum sayılarımız yükselir.Amin.Acaba hikayenin kapağını değiştirsem mi?Burayı okuyan var mı?Deniz hakkında ne düşünüyorsunuz?Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? ^-^

Gözlerimi araladığımda Deniz yanıma uzanmış bana su dolduruyordu.Bana ne oldu ya!Tüh hepsi rüya mıydı?

-Deniz,ne oldu bana?

-Yükseklik korkun mu var senin?Bayıldın,dedi pis pis sırıtarak ama yüzünden endişeli bir ifade okunuyordu.

-B-ben evet yüksekten korkarım.

-Can piçinin gerçekten böyle bir şey yapacağını düşünmemiştim.

-Ve ben o piçi öldüreceğim.

-Ben eski Aslı'yı istiyorum.Böyle çok ciddisin.

Annem bunu duysa inanmazdı.Ben ve ciddilik.Neremle güleceğimi şaşırdım şu an asdfgh.Aileme erkek arkadaşımı götürüp 'ciddi düşünüyorum' desem onlar ' Sen mi ciddi düşünüyorsun,sen sikip atarsın çocuğu hamile mi bu çocuk' derledi herhalde.Hepsi benim nadir ciddileştiğimden kaynaklı.Genelde Cem'in yanında öyle olurdum ama Deniz bana yakın davranıyordu.Bari adı Kerem olsaydı da Aslı ve Kerem diye iç sesim dalga geçseydi.

O sırada Can aşağıdan Deniz'e seslendi:
-Aslı sen dinlen,Kerem gelmiştir herhalde.
Yerimden doğrulup öksürmeye başladım.Oha lan ciddi değildim.

Gazabıma uğramaya hazır ol nihahahah -iç ses

Götelek ya.sss

Deniz sırtıma 2 tane geçirdi ve aşağı indi.Bende ayaklarımı yatağın başlığına koyup amuda kalktım.Yeah beynim tersse böyle düz duruyor demek oluyor!Çok zekiyim biliyorum tezahürata gerek yok *-*

O sırada açık camı gördüm ve nefesimi tutup aşağı baktım.Deniz,Can,Siyahlı bir adam ve serseri style bir çocuk.Evet şu tipsiz Hüsnü amcadır,diğeri de Keremciğim ( ♥ ) olmalıdır.Höst lan sie iç ses her boka müdahale etme.Hatlar karıştı sorry.

Aşağı indim ve ön taraftaki sürgülü kapıyı olabildiğince sessiz bir şekilde açtım ve koşarak caddeye çıktım.Özgür ama garip bir şekilde mutsuz hissettim.Deniz'i orada bırakmak hiç içimden gelmiyordu.Yapma dalgacı Aslı sen kimseye bağlanamazsın çocuk taştı ama...Ama ne ya ama ne,ne güzel siktir olup gidiyorum işte.Üzerimi yokladım ama mal olduğumdantekefon falan aşırmamıştım polisi falan aramak için.O değilde ailem beni aradı mı bu süreçte.O sırada daha da hızlandım ve bir çift kol belimi sardı.Haliyle bende tepinmeye başladım.Sonunda bu kaslı kolların sahibinin elini ısırdım ve koşarken son kez arkama döndüm.

Deniz.DENİZ.Deniz.Deniz.

Içimden otobüste striptiz yapan sürtüğü ve sevinç dansı yapan meleği durdurup ufak bir çığlık attım.

Olduğum yerde durduğumda Deniz yanıma geldi ve sıkıca sarıldı.Ilk başta afallasamda bende ellerimle belini sardım ve sıkıca sarıldım.Hala o pozisyondayken kulağıma fısıldadı:
-Sana bir şey olacak diye çok korktum
-Bırakma beni Deniz

Hiç bir şeyi ciddiye almayan ben şimdi işin ciddiyetinin farkına varmaya başlamıştım.Bunun adı ne peki?Aşk mı?Hiç sanmıyorum asdfgh.

□□□□□

Deniz ile beraber bir otobüse bindik ve benim evime geldik.O beni eve bırakıp otele gitti ve bende kapıya tıklayıp beklemeye başladım.Sonunda annem kapıyı açtı ve ağlayarak bana sarıldı.Öyle sıkı sarıldı ki nefessiz kaldım ama sesimi çıkarmadım.

Sonunda salona geçmiştik ve oturuyorduk.Annem durmadan ağlıyordu ve babamda derin nefesler alıyordu.Her şeyi üstü kapalı bir şekilde anlattım ve Deniz'den bahsetmedim.Sonra eski halime döndüm ve Cem'i aradım.
□□□□□

-Taşlarla aynı mekanda kalmışsın şanslı sürtük!
-Yaa ne demezsin,hepsi bir yavşadı bir yavşadı sorma(?) !

Karşı komşumuz Pelin,Cem ve bhen oturmuş dedikodumu yaptık.Ikiside bana 'şanslı sürtük' bakışları atsada onları da özlediğimden sesimi çıkarmıyordum.Aslına bakılırsa kaçırılmak beni değiştirmişti,neden adam gibi saçmalayamıyorum kieeeğ!!!

Sonunda bana eski halimi hatırlatmak için The Walking Dead açtık ve 'ye onu zombieeeeeğğ' bağırışları arasında izlemeye başladık.Bir bölü, bitirdikten sonra diğer bölüme geçecekken telefonum çaldı-evet telefonum orada kalmıştı,şu an mevzu bahis olan ev telefonu- ve bende açtım.Duyduğum sesle hareket edemedim:
-Denizle kaçmak he!Kendi denizinizde boğulacaksınız!
Normalde güler geçerdim,şimdi de güldüm geçtim ve içeri bağırdım:

-Şimdi You Are Beautiful'u açın!!!


Kısa oldu biliyorum üzgünüm.Bu bölümü bir kaç gün arayla yazdığım için yazacaklarımı unuttum ve ciddi bir bölüm yazdım.Biraz esprilerimizi azaltacak ve asıl olaylara geleceğiz ama merak etmeyin eğlenceli olacak!Lütfen üşenmeden Vote verin cidden üzülüyorum :/ .Sizi seviyorum =) .ÖGB tam gaz devam edecek.Yorum da atın plz.

+3 vote devam *-*

ÖKÜZ GİBİ BAKMA :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin