အပိုင္း - ၆: သူနဲ႔ေဝးေဝးေနပါ

1.7K 261 30
                                    

သူ႔ဘဝတြင္ လူတစ္ေယာက္မွ သူ႔ကို လ်စ္လ်ဴရႈပလစ္ျခင္းကို တစ္ခါမွ ယခုေလာက္မခံရဖူးခဲ့။ သူ၏ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီးၾကည့္ေကာင္းသည့္ ရုပ္သြင္အရ သူသည္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ကေလးသရုပ္ေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္ၿပီး လူအမ်ား၏ ခ်စ္ျခင္းကို ခံရသည့္သူ။

အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘဝတြင္လည္း သူ႔ထက္ေခ်ာေမာေသာသူတုိ႔ ရိွေသာ္ျငား သူ႔ စန္းအရသူသည္ လူခ်စ္လူခင္ခံရကာ မိန္းကေလးမ်ားႏွင့္ အခ်ိဳ႕ေသာေယာက်ာ္းေလးမ်ား၏ ပါးစပ္ဖ်ားတြင္ ေရပန္းစားသည့္သူ။ ဒါကို ဘာမဟုတ္သည့္ ထို Third Year Head Hazer သည္ သူ႔ကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္သည္။ သူႏွင့္ေဝးေအာင္ေနသည္။ သူက ဘာလုပ္မွာမို႔လဲ သူ႔ကို ကိုက္စားမွာမို႔လား!

"မင္း မေတာ္ေသးဘူးလားကြာ... ေတာ္ၾကာငါပါ P' Off နဲ႔ ေဝးသြားဦးမယ္..."

ဂ်ယ္လီေခ်ာင္းကို စိတ္ဆုိးဆုိးကိုက္ေနသည့္ Krist ကိုၾကည့္ၿပီး Gun မ်က္ႏွာငယ္ေလးျဖင့္ေျပာေတာ့ Krist ၏ စုေထာ္လာသည့္ ႏႈတ္ခမ္းႏွင့္အတူ မ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္ကိုပါ Gun လက္ခံရရိွလိုက္ရွာသည္။

"မင္းကလည္း ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းအရင္းႀကီးဘက္ကေတာ့မရိွေတာ့ အခုမွေတြ႔တဲ့ မေရရာတဲ့ အခ်စ္သစ္ႀကီးဘက္က ရိွေနတယ္..."

"ေအး ငါ့ရဲ႕ မေရရာတဲ့အခ်စ္သစ္ႀကီးက ငါ့ကို မပလစ္ဘူး!"

ကက္ကက္လန္ျပန္ရန္ေတြ႔သည့္ Gun ေၾကာင့္ Krist တံေတြးသီးကာ Gun ကို ေပေစာင္းေစာင္းထပ္ၾကည့္သည္။ ထိရွသြားရွာသည့္ Krist ၏ မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ၿပီး Gun ခပ္တည္တည္ဂုဏ္ဆာသည့္ မ်က္ႏွာေပးကိုျပဳၿပီးမွ...

"မင္း အဲ့ဒီ P' Singto ကို လ်စ္လ်ဴရႈလိုက္စမ္းပါကြာ... ေနာက္ၿပီး သူက မင္းကို တမင္ႀကီး လ်စ္လ်ဴရႈတဲ့ ပံုစံလည္း မေပါက္ပါဘူး... အရင္က သူ မင္းကို မမွတ္မိဘူးဆိုလည္း အခုမွတ္မိတယ္မဟုတ္လား..."

ေျပာလည္းေျပာ Krist ၏ ေအာက္သိုးသိုးမ်က္ႏွာကိုလည္း Gun မွာၾကည့္ရေသးသည္။

"ဟုတ္တယ္ေလ... အခုဆုိ မင္းႏႈတ္ဆက္ရင္ သူ မင္းကို အင္း Nong Krist လို႔ ျပန္ႏႈတ္တယ္ မဟုတ္လား... ေတာ္ၿပီေပါ့... ေနာက္ၿပီး မင္းက သူ႔ကို ဘာလို႔အေရးတယူေတြလုပ္ေနတာလဲ..."

Unleash(fanfic)Where stories live. Discover now