„Nebyla to tak špatná oslava,“ oznámila Eliz a skočila na postel.
Zjistilo se, že matraci rozkousaly myši a nedá se na ní ležet. Karimatku se nepodařilo najít vůbec a tak spolu spí v jedné posteli. Ve vší počestnosti.
Jako malým dětem jim nevadilo spát v jedné posteli tři.
„A den ještě nekončí,“ usmál se na ni Andy a vzal balíček karet ze stolku.
„Chápeš, že už nemám žádný peníze?“ zamračila se na něj Eliz a na posteli se posadila.
„Nechtěla by sis zapálit?“ řekl provokativně a vytáhl krabičku Marlboro.
„Ani ne,“ odtušila.
„Dvěma bych tě založil,“ usmíval se od ucha k uchu.
„Jestli chceš hrát, tak mi dáš ještě jednu, která mi zbude,“ přistoupila na vydírání.
„Dostaneš dvě,“ prohlásil neústupně.
„Tři,“ stála si za svým Eliz.
Chvíli bylo ticho. Přemýšlel. Nebo aspoň dělal, že přemýšlí.
„Dobře.“ Podal ji tři cigarety, zamíchal balíček karet a rozdal je.
Jednu si odložila na noční stolek a dvě měla do hry.
"Nebudou ti stačit," podotkl Andy se smíchem.
"No a?" podívala se na něj Eliz.
"Jen dvě hry není zábava," oznámil a zrakem zjistil, jaké karty si nadělil. Není to špatné. Vzhlédl na Elizabeth.
Nevypadala, že se jí karty v ruce líbí. A to na ní miloval. Neuměla se tvářit neutrálně. Vždycky poznal, jestli něco má, nebo blafuje.
"Kdo říká, že budou jen dvě?" usmála se mezi ně položila jednu cigaretu.
"Taky pravda. Ukážu, že jsem gentleman a občas tě nechám vyhrát." Přihodil cigaretu z krabičky.
"Dobře."
Po několika hrách měla Eliz čtyři cigarety. Jenže byla před nelehkým rozhodnutím. Buď vsadit všechny, nebo položit a mít je. Nejvíc jí štvalo, že když spolu hráli poker nikdy neměla jistotu, že karty, které se jí zdály být dost dobré, budou mít na ty jeho.
'Všechno nebo nic!'
"Full house," otočila Eliz své karty.
"Královská fleš," zazubil se Andy a ukázal kombinaci srdcových karet od desítky do esa.
"Jak je to možný?!" zavrčela.
"Když umíš hrát, jde to samo," zářil jako sluníčko.
"Tím chceš říct, že neumím hrát poker? Nickyho i tátu vždycky porazím!"
"Je možná, ale já tě vždycky porazím," řekl vesele a znovu zamíchal karty.
"Já už nemám s čím hrát," oznámila mu.
"Tam máš ještě jednu," ukázal na stolek.
„Na to ti prdím,“ vyplázla na něj jazyk.
„Tak co budeme dělat? Je teprve deset a mě se spát nechce,“ díval se na ni Andy.
„Vsadím mikinu. Sice ti bude malá, ale bude stačit. Bullet For My Valentine. Tu ještě nemáš.“
„Pěknej pokus,“ uchechtl se Andy, ale při pohledu na ni, mu došlo, že Eliz to jako vtip nemyslela. Nemůže jí tu svléknout.
ČTEŠ
What can I say? Oh, fuck!
FanfictionDcera Nathana Sykese, britského popového zpěváka, a jeho manželky Stephanie, už od mala miluje tvrdou hudbu a vyrůstá nedaleko Andyho Biersacka, kterému v pěti zemřela matka, otec o něj nestál a dostal se za svým strýcem, žijícím v Londýně. Příběh v...