It's over

544 40 0
                                    

Na sedačce se rozvaloval černovlasý muž u televize. Spokojeně oddechoval. Asi toho na něj bylo dneska moc.

Objevil se u něj hnědovlasý mladík a šálou, kterou měl omotanou kolem krku, ho pošimral pod nosem.

Muž na gauči kýchl a otevřel oči.

„Co tu spíš?“ zasmál se mladík.

„Haha,“ zabručel muž. „Skus si celou noc poslouchat ten křik odvedle. Ten mladej měl narozeniny,“ zýval.

„Tak ses měl přidat,“ usmíval se a přisedl si.

„Co tak veselej?“ podíval se na něj černýma očima.

„Nemůžu?“ odpověděl otázkou a na tváři se mu rozlil úsměv od ucha k uchu.

„Tak povídej,“ vyzval ho. „Střetnul ses s mimozemšťanem?“

Zakroutil hlavou.

„Našel jsi svoje vysněný auto?“

„To už mám.“

„Eliz ti dala pěstí?“

Při jejím jméně se mu úsměv ještě zvětšil.

„Dobře,“ odtušil Ben správný směr. „Snad ti neřekla, že je těhotná? To neví ani Stephanie. Sám jsem se to dozvěděl od Jaye.“

Úsměv na tváři mu ztvrdl.

„Snad si nemyslíš, že je to pravda?“ zasmál se Ben škodolibě.

„To je blbej vtip,“ zavrčel Andy.

„Ricky včera říkal, že ti zavolá. Volal?“

„Ne,“ zavrtěl hlavou.

„Chtěl se tě zeptat, kde budeš slavit Novej rok.“

„Nevím. Možná tady. Možná někde s klukama.“

„Tak mu to řekni.“ Ben se zvedl ze sedačky a odešel do kuchyně. Vrátil se za chvíli se dvěma pivy. Jedno podal Andymu.

„Cos jí nasliboval?“ zeptal se najednou.

„Proč bych jí měl něco slibovat?“ nechápal Andy.

„Se Samem vypadá dost šťastná, a když jsem jí potkal před Vánoci v obchodě, vypadal dost vynervovaná. Už se asi dozvěděla, že vám budou dělat předskokany.“

„Jejich manažerka říkala, že to potvrdila Eliz.“

„Jejich manažerka byla v sedmým nebi, že jste jim to nabídli. Určitě to řekla někomu z kluků, až když to byla jistá věc,“ zasmál se Ben a lokl si piva.

„Není to náhodou ta blondýna-“

„Co chodí s Nicholasem,“ dokončil Ben.

Zasněženými ulicemi kráčel blonďatý mladík. Za ruku držel malou světlovlasou holčičku, která vedle něho pobíhávala.

„Není ti zima?“ zajímal se.

„Ne,“ zavrtěla hlavičkou, kterou chránila červená čepice s kulichem.

„Nechceš čaj?“

„Jo.“

Zašli do kavárny, kde se posadili ke stolu a objednali si čaj. Blonďatý mladík málem zapomněl, že tady má dítě, když spatřil tu černovlasou dívku za pultem. Měla dokonalou postavu. Zářivě modré oči. Což mu připomnělo Elizabeth a její slova o rozchodu. KK si do toho ještě píchl tím, že nemusela čekat, až se Andy vrátí.

„Kde je Eliz?“ ozvala se dívenka.

„Musí si něco zařídit a pak přijde,“ odpověděl jí blonďák a usmál se na ni.

Došlo mu, že se Sam od doby, co jim Jenny oznámila, že budou předkapela Black Veil Brides, choval ještě hůř. Nejvíc ho vytáčelo, když Eliz někdo volal. Bytem se rozezněl hlas Andyho a Sam se mohl podělat. Nemohli se dívat na žádné hudební stanice, protože na nich čas od času hráli BVB. Jenny přišla a jakoby u nich nesměla existovat hudba. Kromě té jejich.

„Viděls Ashleyho? Ten je na prášky,“ zasmál se příchozí muž.

„Nemá si všechno tak brát. Všichni žijeme,“ odpověděl mu vysoký mladík.

„To jo, ale jeden blbeček si zase zlomil kost. Mě by zajímalo, jestli by se v tobě našla nějaká kost v celku,“ podíval se na svého společníka o berlích.

„Těch by bylo,“ mávl rukou.

„Já chci Eliz!“ rozkřičela se kavárnou malá dívenka.

„Christine, uklidni se. Za chvilku se vrátí,“ říkal jí blonďák. Nevěděl, co má dělat. Nikdy s dítětem nebyl bez dozoru nějaké ženy. Rozhodl se, že děti nechce.

„Hned!“

„Co je?“ dokulhal k nim mladík.

„Nechceš tu s ní zůstat? Já na to nemám nervy,“ zavrčel Jonathan.

„Snad to není tak děsný,“ zasmál se Andy a podrbal Chris po vláskách.

„Spěcháš někam?“ zajímal se Jonathan.

Andy zavrtěl hlavou.

„A můžeš tu s ní počkat, než přijde Eliz? Já mám za půl hodiny rande v nemocnici a takhle to nestihnu.“ Aniž by počkal na odpověď, poplácal Andyho po zádech, zvedl se ze židle a s rozloučením odešel.

„Počkej,“ houkl za ním Andy, ale Jonathan už byl v tahu. Otočil se na Christine, která mu zůstala na krku. „Kdy se vrátí Eliz?“

Dívenka pokrčila rameny.

„Musíme za kluky,“ přišel k nim muž, který přišel s Andym.

„Nemůžeme, Jakeu,“ zakroutil hlavou.

„Proč?“ nechápal.

Andy ukázal na malou Christine sedící u stolu.

„To je tvoje?“ podíval na něj Jake ještě zmateněji.

„Ne,“ zasmál se.

V bytě zněla písnička Killing you od Asking Alexandria. Okamžitě se jí vybavily vzpomínky na to, jak ji Aaron říkal, že by ji nikdy neopustil. Možná ne, ale z vědomí, že chodí s ní a zároveň spí s jinýma, se jí chtělo zvracet. Nakoukla do obývacího pokoje a uviděla, jak u okna stojí černovlasý mladík.

„Same,“ oslovila ho a vstoupila do místnosti.

Mladík se ani neotočil. Stále se díval z okna na ulici a upil ze sklenky v ruce.

„Musíme si promluvit,“ začala opatrně a krůček po krůčku se k němu přibližovala.

„Je konec,“ ozval se najednou.

Zastavila se. Jak mohl vědět, že chce říct právě tohle?

„Můžu si nechat tenhle byt?“ otázal se úplně v klidu a klopil do sebe zbytek alkoholu.

„Jo, jasně,“ odpověděla okamžitě. V jejím hlase zněl zmatek. Vůbec si nepředstavovala, že to půjde takhle lehce. Čekala scény a bůhví co ještě. Ale tohle?!

„Díky za ty dva roky,“ řekl po chvíli. Stále se na ni neotočil. Nechtěl, aby viděla, jak moc je mu to líto. Ale něco uvnitř něj mu už delší dobu říkalo, že se to stane. Vzpomněl si, když se náhodou v noci probudil a díval, jak spokojeně Eliz spí, někdy jí z úst uniklo jeho jméno. Věděl, že pro ni není stejně důležitý jako ten americký idiot a docházelo mu, že to tak ani nikdy nebude.

„To já děkuju,“ špitla a dala se na odchod. Docela jí tahle situace bolela, ale uvědomila si, že na přítele prostě nemá štěstí. Aaron ji podváděl. Andy utekl a Sam byl prstě Sam. Alespoň, že nezačínal na A. Jinak by to už opravdu divné.

Vydala se neznámo kam. Ani sama nevěděla, jestli teď chce být sama nebo mezi lidmi. Nakonec se rozhodla, že zajde za Jayem. Tam se ale dozvěděla, že je v porodnici, protože se mu narodil syn.

What can I say? Oh, fuck!Kde žijí příběhy. Začni objevovat