„Ještě jednou tu lžičku otočíš, tak dostaneš přes zadek,“ rozčilovala se Elizabeth, když obsah lžičky už po několikáté skončil na Christině tričku místo v puse.
„Já nechci!“ vyjekla Chris a nafoukla tvářičky.
„Tak jez pořádně,“ napomenula ji.
„Nemá hlad?“ Dívenka nakoukla přes Elizabethino rameno na mladíka v obývacím pokoji.
„Nemá. Ale ty jez. Nebo mi mamka vynadá, že tě nechávám umřít hlady.“ Ubrouskem jí otřela jogurt z tvářiček.
„Už nemůžu,“ ohnala se rukou a málem překlopila kelímek.
„Christine!“ okřikla ji sestra.
Dívenka seskočila ze židle a mířila si to přímo k mladíkovi.
„Andy,“ oslovila ho a zastavila se před ním. „Ty jsi něco jako Sam?“
Andy na ni vykulil oči. Něco jako Sam?
„Já ho nemám moc ráda, ale Eliz řekla, že když s ním strávím víc času, že si ho zamiluju,“ odmlčela se a podívala se na zamračenou dívku ve dveřích do kuchyně. „Stejně ho nemám ráda,“ zašeptala směrem k Andymu.
„To by stačilo,“ ozvala se Elizabeth podrážděně. Chytla Chris a nesla ji nahoru do patra.
„Já nechci spát!“ křičela v jejím náručí.
„Počkej, až to řeknu tátovi. Nařeže ti!“ Dovlekla ji do koupelny. „Počkej tady!“ přikázala jí a ukázala na místo, kam ji postavila. Zamířila do pokoje, který býval Nickyho, ale než zašla, ještě se několikrát ohlédla, že tam opravdu je. Z postýlky sebrala pyžamo a vracela se.
Hned, jak jí Eliz zmizela z dohledu, vyběhla z koupelny.
„Maminka se o tobě hodně baví. Ale jen s tatínkem,“ řekla a zase stála před Andym v obývacím pokoji. „Kolik ti je?“
„24,“ odpověděl s úsměvem. Světlovlasá dívenka ve špinavém tričku se v zamyšlení zamračila.
„A kdy máš narozeniny?“
„Měl jsem je včera. A kolik je tobě?“ otázal se Andy.
„Bude my tři,“ řekla s pýchou.
„CHRISTINE DREW, OKAMŽITĚ SE SEM VRAŤ!“ rozlehl se domem opravdu naštvaný hlas Elizabeth.
Protočila modrozelenými očky.
„Radši bych poslech'. Můžeme si popovídat jindy.“
„Slibuješ?“
„Slibuju,“ přikývl.
„Dobrou noc,“ usmála se a zamávala.
„Dobrou,“ opětoval Andy a sledoval, jak vybíhá schody.
„Andy se mi moc líbí,“ vběhla za Eliz do koupelny.
„To je pěkný,“ odvětila Eliz duchem nepřítomná a začala jí svlékat tričko od jogurtu. „Dneska jsi jako utržená ze řetězu. Ještě nikdy jsi takhle nevyváděla.“
„Andy je tvůj kamarád?“ zajímala se Christine a nechávala se převléct do pyžama s Hello Kitty.
„Byl.“
„A už není?“
„Do toho ti nic není.“
„Andy mi slíbil, že si budeme ještě někdy povídat.“
ČTEŠ
What can I say? Oh, fuck!
FanfikceDcera Nathana Sykese, britského popového zpěváka, a jeho manželky Stephanie, už od mala miluje tvrdou hudbu a vyrůstá nedaleko Andyho Biersacka, kterému v pěti zemřela matka, otec o něj nestál a dostal se za svým strýcem, žijícím v Londýně. Příběh v...