Tutkunun en büyülü hali 22

20 3 0
                                    

İşlerini bitirdikten sonra Mehmet yanına köpeği de alarak Asya'yı evine bıraktı. Asya'nın teklifi üzerine Mehmet onun evinde kaldı.

"Ah zavallı şey! Ne kadar da aç ve zayıf." dedi yavru köpeği Mehmet'ten alarak."Baksana çok kötü görünüyor. Gerçektende çok aç olmalısın."

Mehmet köpeği sevişini seyretti. Bilmediği şefkatli yanı hoşuna gitmişti. Farkında olmadan ona gülümsedi.

"Neden gülümsüyorsun?"

"Seni daha önce hiç böyle görmemiştim."

"Komik mi görünüyorum."

"Hayır, aksine çok tatlı ve şirin görünüyorsun." gözlerine odaklandı.

Asya gözlerini kaçıraraK, "Köpeğe birşeyler yedirsem iyi olacak."

Mehmet onaylar biçimde gülümsedi. Bir süre sonra peşin sıra mutfağa gitti ve onu köpeğe birşeyler yedirmesini seyretti.

"Senin neyin var, neden sürekli beni izliyorsun?"

"Bu hoşuma gidiyor."

"Ama benim değil."

"Seni rahatsız mı ediyorum?"

"Sadece buna alışık değilim."

"Öyleyse alışman için seni seyretmeye devam edebilirim."

Asya elinde olmadan gülümsedi.

Mehmet eğildi ve ona eşlik ederek köpeğe birlikte birşeyler yedirdiler. Karnının iyice doyduğundan emin olduktan sonrada bir kutu içinde ona salonda uyuması için bir yer ayarladılar.

Mehmet, "Teşekürler," dedi kısaca gözlerinin içine tutkuyla bakarak.

"Ne için teşekür ediyorsun?"

"Burada, yanında olmama izin verdiğin için."

"Saat çok geç olmuştu ve konuşmamız gereken şeyler olduğu için kalmanı istedim."

Mehmet gözlerinin içine bakmaya devam ediyordu. Bir kaç adım uzağındaki Asya'ya yaklaştı ve kendine doğru çekti.

Asya her ne kadar utangaç bir ifadeyle kendini geri çekmek istesede o buna izin vermedi.

Ona doğru eğildi ve dudaklarını sert biçimde onunkilerle birleştirdi. Asya'da bir süre sonra ona aynı tutkuyla karşılık verdi. İkisininde bedeni hissettikleri arzuyla yanıyordu. Mehmet nazik bir şekilde onun dudaklarını ısırdı. Elleri birbirlerinin istek dolu bedenlerinde gezinirken kendilerini biranda yatak odasında buldular. Mehmet onun kazağını üzerinden sıyırırken Asya biranda derin bir uykudan uyanır gibi irkilir oldu ama kendini yeniden ona kaptırdı. Bedenini eriten tutku, mantığının önüne geçerek onu arzu dolu bir dünyanın içine çekmeyi başarmıştı. Mehmet'in elleri göğüslerinin üzerinde kadifemsi dokunuşlarla daireler çiziyor ve
küçük öpücüklerle onu tahrik ediyordu. Eli yavaşça beline doğru indi ve atletinin içinde gezindi. Asya karşı koymak istiyor ama bunu yapacak gücü kendisinde bulamıyordu.

Mehmet aşk dolu öpücük ve dokunuşlarıyla onu daha fazla etkilemeyi başarmış ve bunu yaparken de sanki bu işte inanılmaz
muhteşem olduğunu göstermek istiyor gibiydi. Bu defa eli kendi bedenine yöneldi. Önce kazağını ardından gömleğini yavaşça çıkardı. Bunu yaparken Asya'yı öpmeye devam ediyordu. Tüysüz kaslı vücudu loş ışıkta muhteşem parlaklığıyla gözler önüne serilmişti. Asya'nın eli farkında olmadan onun vücudunda gezinirken göğsüne hafif öpücükler konduruyordu.

Mehmet zevkle inledi. Asya'yı omuzlarından tuttu ve yatağın üzerine yatırdı ve üzerine çıktı. Artık bacakları ve kolları birbirine dolanmıştı.
Atletini göğsüne doğru sıyırdı ve karnında yukarıya doğru öpmeye başladı. Öpücükleri boynuna daha sonra dudaklarına kaydı. Yanıp tutuşan bedenleri dudaklarının yeniden birleşmesiyle alev topuna dönmek üzereydi. İkisininde göğsü
inip kalkıyor, nefes alıp verişleri ise daha da hızlanıyordu.
Mehmet elini onun kalçalarına doğru indirerek kalçalarını sıkmaya başladı. Daha sonra bacak aralarında zevkin keşfine çıktı.
Onun pantolonunu çıkarmak için davrandı. Herşey buraya kadar muhteşemdi.
Asya ani hareketle onu üzerinden itti ve ayağa kalkarak üzerini düzeltip kollarını kendine doladı. Yüzüne bakmaya utanıyordu, bu yüzden sırtını ona döndü.

DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin