9.kapitola: Pravda
Pořád mi v hlavě zní ta věta
„Nechte toho Teo!“ proč by někdo volala na moji tetu, a hlavbě aby někoho nechala. To mi nejde do hlavy. Včera když jsme sem, do Susume, přišli, tak nás Shinkiho otec přivítal s otevřenou nárůčí. Každý máme svůj pokoj. Štígro je že Manto má pokoj hned vedle. Vzdychla sem si. Dy nás Shin vezmě trénovat vodní živel. Docela se těšim. Ale najednou někdo zaklepal a tím mě vyrušil z mých myšlenek.
„Dále.“ volala se ke dveřím. Do pokoje vešel tygran.
„Můžu?“ zeptal se
„Jo pojď.“ mávla sem na něj rukou, sedla sem si, Tygran zavřel dveře přisunul si židli blíž k mé posteli a sedl si na ni, na proti mně.
„Musíme něco se Sky udělat. Pořád mumlá o tom že je její vina, jak se nás pokusila zabít. Ale já jí pořád říkám že to její vina není, nemůže za to že jí tak ženská ovládla. A hlavně proč ji Mejbel odvedla pryč.“ Tygran zakroutil hlavou.
„Sky ale za to nemůže. Neníto její vina. Ael taky mi nejde do hlavy, proč Mejbel zmizela s tou ženou pryč. Nevíš kod tý ženě vyřízl srdce?“ zeptala sem se nakonec.
„To byl Rafu. Je to jenom jeho přezdívka. Jeho pravé jméno je Ryuu. Všichni říkají že dřív měl vlasy blond barvy a oči kráně modré. Ve své jeskyni, je někde taky poblíž, kde přebívá, má dívku svojí dceru, je ti hodně podobná.“
„Moment!“ zastavila sem ho.
„Nejmenuje se ta díva níhodou Senya?“ zeptala sem se.
Všichni se koukli jeskyni.
„Mého otce nechte být! I Mejbel!“ ten kdo Teu zastavil byla Senya
„Ale Senyo. Tvůj otec má na svých berder hodně vražd-“
„To dělal jenom proto abych byla pořárd s ním! Abych zůstala na živu.“ Rafu s Mejbel šli k Senye.
„Nikdy bychnedokázla překousnout mít vás za matku. Sice sem svojí matu neviděla ae vím že žije!“ Rafu byl překvapený co jeho dcera řekla.
„A jak si můžeš být jistá že tvoje matka žije.“
„Žije. Protože moje matka je médium. Zdál se mi sen o mojí starší sestře. Zelfie! Otec poslal matce dopis abych svojí sestru viděla. Bylo to moje přání.“
„Wolfe, Sneaku, Žraloku!“ za Teou se objevili tři muži.
„Co si přejete?“ zeptali se.
„Rafu hodn jsi mě sklamal. A hlavně tím že jsimé sestře udělal dvojčata.“ Tea zvedla ruku směrem na Mejbel, Rafua a Senye.
„Chyť te je. Rafua přivažde ke stromu. Mejbel se Senyou zabíjej te pomalu a bolestivě.“
„Zdhej te!“ zamuml Rafu smerem k Mejbel a Senye.
„Cože?!“ vyjekla Senya. Mejbel vzala Senyu za ruku a běžely pryč. Běželi hodně rychle.
„Mejbel počej!“ obě zastavili. Senya se soustředila na svojí sílu. Sneak se Žralokem se přibližovali.
„Senyo! Senyo!“ a obě zmizeli. Sneak se Žralokem koukali podiveně. Ohlíželi se kolem sebe a nevěděli kam Senya s Mejbel zmizeli. Tak běželi zpět k jesnyni. Viděli že je Wolf na zemi a nemůže se hýbat.
„Proč jste se přidali na stranu té děvky?“ zeptal se. Oba ale mlčeli.
„Víte vůbec co chtěla uděla mím dcerám? Senye a Zelfie! Víte to vůbec!?“ Oab mlčeli, najednou a Rafua vystartovali. Rafu se s nima pral, už to nebyli jeho přítelé, ale byli nepříteli. Rafu je omráčil, neusmtil ale omráčil. Wolf se probral.