13.kapitola: bez dítěte

27 3 0
                                    

13.kapitola: bez dítěte.

Manto chodil v knihvně sem a tam. Všichni, spojenci které potkali i vládcové tam byli krom Zelfi.

„Co jsi tak nervózní?“ zeptala se Tsuki.

„Bojim se o Zefli. Poslední dny se schovávala jenom ve velkémístní knihovně. Eirone co ti Zelfi říkala že našla něco v knihovně?“ zeptal se Manto.

„Zelfi našla starý papír na kterým je napsáno “Lucason, syn krále Armanda VI., Lucason se stratil v roce 1516, zrovna pár dní po králově smrti. Byl to jeden z pěti nějvětší vládců živlů, on, Way, Ice, Isodel a Luco byly stejně věkový, narodili se ve stejný den, hodinu i minutu, Lucason z nárda větru, Way z národa ohně, Ice ze národa země, Izzi z národa blesku a Luco z národa vody, se sratili ve stejný den. Nikdy se nenašli.“ ale až do teď. S tim mužem co jsme bojovali před dvěma dny. Byl zrovna Lucason.“ vzdychl Eiron.

„Princi máte tu návštěvu.“ jeden ze sloužících byl Eironovy oznámit návštěvu.

„Ať chvíli počká.“ odbil sluhu.

„Prý se to týká toho muže před dvěma dny.“ dodal.

„Jakýho?“ zeptal se Eiron.

„To monstrum.“ zašeptal sluha.

„Ať jdou dál. Vim že to je Sebastian a jedna dívka.“ řekl Nakone a přel se zadkem o stůl. Do knihovny přišel Sebastian DeBlue, co zahráni Zelfi a pak za ním dívka, byla v plášti, chtěla mluvit jenom s vládci a jejih spojenci.

„Co se děje?“ zeptal se Eiron. Dívka i odkryla tvář.

„Isodel bývalá vládkyně blesků. Jak to?“ podivila se Naomi.

„Neříkejte mi Isodel. Izzi je kratší.“ zaskřípala zubama.

„Co potřebuješ?“ zeptal se Tygran

„Vidim že tu je Senya, slabé dvojče Zelfii. Chci vás upozornit. Lucasona, toho co jste zabili. Před dvěma dny. Byl můj přítel. Tea, Zelfiina, teta vás chce zničit. Ale neví že to občas potřebuje nějáké oběti.“ řekla Izzi.

„Jaké oběti?“ zeptala se Rue

„Když bude chtít být vládkyní všech živlů, bude muset podstoupit a nechat si vyrvat za živa z těla dva orgány.“ vysvětlila částěčně.

„Jaké dva orgány?“ zeptala se Lucy

„Dělohu a srdce.“ řekl Tygran místo Izzi.

„Ano. Dělohu a srdce. Já sem po tomhle také toužila. Ale nemohla sem. Měla sem už dávno tvě děti. Jeniffer a Teodoru.“ vysvětlila.

„Jennu a Teu. Matku a tetu Zeflii a Senyi.“ řekl Tygran

„Jo. Tea je po mě. Má stejný cíl, ale tohle se nesmí stát. Musí to býtjeden nebo dva z vás o budou vládnout všem živlům. A nejlépe, ty Manto se Zelfi. Vy dva jste si souzeni i přesto jak ti Zelfi lhala.“

„Jak mi lhala?“ zeptal se Manto.

„Zelfi je s tebou těhotná. Jak mlile je vládkyně těhotná s jiným vládcem je to hlavní pár jako hlavní vládi všech živlů. Ale jak mile je vládkyně těhotná tak to vyrvání dělohy a srdce nepodstupuje.“ dovysvětlila. Všihni na Izzi koukali s vyvalenýma očima a pootevřenou pusou.

„Kde je vlastně Zelfi. V pokoji nebo někde jinde?“ zeptala se Izzi.

„Šla ven. Co tak vim.“ kývl Shinky. Manto se podíval na Izzi, hned věděli co se Zelfi mže stát. Oba vyítli z knihovny rovnou ven.

„Takže moje tetatouží po tom aby byla hlavní vládkyně živlů. A co s tim mám dočinění já?“ zeptala sem se Luca. Je to dědeček Shinkyho. Všichni vládové mají děti.

„Zelfi ty a manto se musíte stát hlavními vládci. Teď když jsi v jinym stavu.“ slyšela sem jak se k nám někdo blíží.

„Nemusíš se bát, to je jenom Manto s tvojí babičkou.“ řekl klidně.

„Nemusíš jí hned všechn vykecat.“ okřikla ho dívka a za ní byl Manto. Zvedla sem se a obejmula Manta.

„Prčo jsi mi to neřekla?“ zeptal se.

„Neměla sem odvahu.“ zašeptala sem. Z vody vyskočil nějáký muž.

„Luco, Isodel! Oba jste zklamali. Vyvsvětlili jste jim naše plány za tohle jste mrtví!“ máchv rukou po Izzi. Ale před ní sem skočila já a něco mě zasáhlo. Muž zabil Luca a oba se vytratili.

„Zelfi.“ Manto si vedle mě klekl a chytl mě za ruku.

„Zelfi oba dva budete v pořádku.“ ujistila mě Izzi. Chytla mě za ruku, druhou ruku dala nad mé bříško na ůroveň dělohy. Pod její rokou se objevila zelená zář. A po chvíli zmizela.

„už je to v pořádku.“ usmála se Izzi a zmizela.

„Moc děkujem.“ poděkoval Manto. Vzal mě do náruče a odnesl do sílda.

Šla se podívat jestli její milý splnil ůkol o mu dala.

„Splnil?“ zeptala se, kyž ho viděla jak má nohy na stol a houpe se na židli.

„Jo až na jednu drobnost.“ Tea skřzila ruce na prsou a povytáhla jedno obočí.

„Jakou drobnost?“ zeptala se Tea.

„když sem chtěl zabít Isodel, tak mi tam skočila dvoje neteř. Ale moná bude v pohodě.“ zazubyl se.

„Teodoro!“ u dveří se objevil duch Izzi pomalu se přibližovala k Tee a Vanovi

„Oba jste chtěli připravit moji vnučku o její miminko. A tohle oba zaplatíte jedním živote.“ Izzi byla u Tei, objevili se jí na ruce drápy. Drápy zaťala do Teinýho břicha a vyrvala dělohohu. Tea se skácela k zemi a rána se jí zahojila.

„Ne!! Mami prosím odpustmi!“ prosila Tea.

„Neodpustim. Tebe a Jennu sem vychovála k laskavosti a všem dobrým vlastnostem.“ a Izzi zmizela nadobro.

„Teo..“ Van vzal Teu do náruče a odnesl jí do jejího pokoje.

Vládci živlůKde žijí příběhy. Začni objevovat