Amon se uită scurt la uşa ce tocmai se închise. Nu suporta când cineva îl sfida. Mai ales cineva ce acum ar fi fost un simplu nimic dacă nu ar fi existat el. Știa în sinea sa ca făcuse o greșeală extrem de mare iertând-o pe Amelia doar pentru un lucru extrem de mărunt și nesemnificativ făcut de ea, dar care la acel moment parea extrem de important. Regreta că nu putea să îndreapte greșeala și aștepta zilnic cu sufletul la gură ca din minut în minut Amelia să greșească. Dar nu aștepta o greșeală simplă, firească pe care o putea face oricine, oricând. Ci o greșeală care să constituie motivul pentru a o putea convinge pe regină să îi ia din nou coroana Ameliei. Putea să o facă să se îndrăgostească din nou de cine nu trebuie și poate că asta era și ideea. Trebuia doar să găsească persoana potrivită. Cineva cu care ea nu ar trebui să fie în vecii vecilor. Cineva pe care mama sa îl urăște sau îl iubește prea mult pentru a-l dărui cuiva. Regina nu împărțea nimic din ceea ce îi placea și nici pe cei pe care-i iubea. Chiar dacă nu le arăta asta, ea ținea mult la ei. Acum Amon mai trebuia să găsească doar o persoană care a intrat de mult în grațiile mamei sale. O persoană pe care să o prețuiește, respectă și iubește. Pentru a o găsi pe această persoană misterioasă, Amon era nevoit să stea cât mai mult pe lângă Poena. Ba chiar, să și vorbească cu ea. Ceva ce se întâmpla foarte rar, iar atunci când vorbeau, discuțiile cu ea erau foarte reci și seci, Poena arătându-i foarte des chiar și fiului său faptul că este superioară tuturor. Din acest motiv, nu mai sunt ca înainte. Când totul între ei era frumos. Înainte ca aceasta să ajungă regină. Chiar dacă avea rângul de zeiță, odată ajunsă regină s-a schimbat total. Când aceasta a ajuns la conducere, Amon era încă un simplu copil de demon.
Regina a câștigat coroana pe care acum o poartă cu mândrie seducandu-l pe fostul rege al acestui regat. Din cauza unei nopți care niciunul din ei nu a dormit, a venit pe lume Amelia. Nopțile au tot urmat de atunci, Poena ascunzand existența Ameliei și mai apoi, și pe cea a lui Amon aceasta crezând că îi vor fi luați copii pentru că în acea perioadă regele nici nu voia să audă de urmași. Amon și cu sora sa, Amelia au apucat să o cunoască pe mama lor așa cum era ea înainte: iubitoare, plină de viață, optimistă și o mamă model. Asta până când regele a aflat de existența lor. Acesta s-a simțit obligat să se căsătorească cu zeița și să se comporte cu ea așa cum se cuvine arătându-i dragoste și respect. Din momentul în care i-a fost pusă coroana pe cap și a fost declarată regină, zeița Poena s-a schimbat în persoana în care este și astăzi.
Amelia îi seamănă extrem de mult. La fel cum a și recunoscut de altfel, voia cu orice preț să ajungă regină. Iar acest preț era căsătoria cu propriul său frate. De aceea, Amon trebuia să prevină acest lucru. Trebuia să o facă să își recapete vechiul statut și cel mai important, să o facă să se răzgândească în privința căsătoriei. Și cum alt cumva ar putea face asta decât dacă nu făcând-o să se îndrăgostească de o anumită persoană despre care am vorbit puțin mai devreme? Așa că în noaptea aceasta, Amon trebuia pe jumatate să doarmă, și pe jumătate să se concentreze pentru a găsi această persoană. Avea dorința ca dis-de-dimineață să meargă la vrăjitoarea regală căreia să-i ceară un elixir al dragostei. Apoi, totul ar fi fost ca și rezolvat.
CITEȘTI
Demonul din vise
Paranormal" Nu îl iubesc, nu îl doresc și clar, nu mă voi omorî pentru el. Degeaba este frumos, dacă frumusețea lui este egală cu răutatea pe care o deține. Ochii săi roșii îmi inspiră frică în fiecare noapte când mă vizitează." Când tu ești marionetă...