VIII

1.2K 72 51
                                    

           Și s-a și întâmplat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           Și s-a și întâmplat. După nici o zi de la scrierea scrisorii, Sitri își făcu apariția in palatul lui Andras. Era puțin recalcitrant însă a acceptat propunerea regelui de a-i da scrisoarea viitoarei sale soții. La fel de ușoară a fost și crearea planului pentru a o lua de acolo. Urma ca Andras în următoarea noapte să organizeze un nou bal, la care, desigur, să participe și Amon cu Molly. Atunci, el ar fi putut să o ia cât Amon ar fi fost să se dea la fetele de pe acolo, apoi i-ar fi pus somnifere in băutură, un om de încredere l-ar fi dus înapoi la palatul lui si gata. Apărarea lui Molly ar fi fost apoi foarte simplă. Dacă totul va decurge exact cum a planuit, atunci nu mai era mult și urma să o țină in brațe pe femeia ce i-a furat inima.

             Orele au trecut cu greu, dar chiar si așa, au trecut, seara balului venind extrem de repede, acum Amon pregătindu-se.

            După ce se îmbracă la patru ace, tânărul prinț merse la Molly care stătea legată cu piciorul legat de patul răvășit cu ajutorul unor lanțuri grele și ruginite și îi spune pe un ton rece:

        — În noaptea asta, eu cu Amelia plecăm la un bal. Sitri va avea grijă de tine. Dacă aflu că ai încercat să fugi sau să te deslegi, mă jur că te bat de nu vei mai fi in stare o luna să mergi.

          Fata dă afirmativ din cap in semn ca a înțeles și scăpa un oftat în timp ce Amon iese pe uşă și merge la Amelia care proba bijuterii.

          In tot acest timp, Victor discuta cu Poena și îi complimenta ținuta uitând complet de fiica lui care flămânzea legată de un pat. Era îndrăgostit. Îndrăgostit de o femeie iubită de mai mulți, dar ne aflându-se în posesia vreunuia din ei.

           Părul ei castaniu, ușor odulat îi curgea pe umeri iar ochii ciocolatii îi fermeca pe toții care-i priveau. Însă corpul ei cu forme frumos conturate era cel mai apreciat.

          Poena devenise de-a lungul timpului o femeie puternică care nu pleca urechea nici la barfele care se auzeau despre ea, nici la propunerile bărbaților care voiau doar să se mândrească că și-au tras-o cu regina. Selecta cu atenție persoanele cărora le era permis să stea pe lângă ea și nu lăsa niciun potențial trădător să mai respire pentru mult timp. Ea consideră că așa e cel mai bine. Crede că degeaba esti nemuritor dacă nu ai niciun an plin de tihnă, liniște, fericire și multe zâmbete. Iubirea a lăsat-o de mult în urmă. Pentru ea, iubirea nu are nicio semnificație. Este ceva inutil. Ceva ce nici nu ar trebui să existe și totuși o scoate făcându-i în ciudă.

 Ceva ce nici nu ar trebui să existe și totuși o scoate făcându-i în ciudă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Demonul din vise  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum