III

1.5K 90 32
                                    

Din perspectiva naratorului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din perspectiva naratorului

            Victor se uita curios și confuz la demonul din fața lui ce zambea satisfăcut și ținea actul în mâna ca pe cel mai prețios lucru. În schimb, Sitri doar zâmbea gândindu-se la răsplata pe care o va primi de la Amon pentru ca și-a îndeplinit misiunea, și de la Poena că i-a făcut fiul fericit. Pentru ea Amon conta mai mult decât Amelia, datorită faptului ca el era cel mai viclean si nu si-a dat masca răutăți jos nici datorită iubirii, in schimb, Amelia a făcut-o, dezamăgind-o extrem de tare.

           După alte momente de tăcere, până la urmă Sitri deschise gura si rosti ironic:

           - Ai de gând sa te holbezi la mine un veac sau vrei sa îți vezi fiica?

            Ca trezit din vis, Victor tresări și se încruntă ușor.

            - Haide. Vom merge in Partea de vest a iadului. Acolo locuiește prințul Amon și la el se află si Molly. spuse demonul calm

             - Și Molly a devenit demon?

             
- Nu. Ea e doar un suflet pur ce a devenit negru prin sinucidere si care din mila prea maritului Satan si-a putut păstra trupul, însă doar cu condiția de a sta in Iad, sub ocrotirea unui demon sau ca slugă a lui.

            - Și Molly ce e? întreabă Victor cu frică in glas.

            - A fost sub ocrotirea lui Amon.

            - Cum adică a fost? Acum ce e?

            - Nu se știe încă. A avut ocazia sa devină soția lui însă ea s-a îndrăgostit de regele Andras. Păcat de biata copilă. Dragostea asta o va distruge ușor, ușor. Eu îi cunosc pe amândoi si cu niciun nu este de glumă. Înainte eram un grup de patru. Patru tineri curajoși si de neînvins care țineau extrem de mult unul la altul. Doi prinți Andras și Amon, un gardian Abaddon si eu, fiul mâinii drepte reginei Poena, mama lui Amon. Însă, apoi Andras a ajuns la tron dupa moartea părinților lui si Amon a început sa fie gelos datorită faptului ca el era încă prinț. Ușor, ușor, Amon s-a distanțat de Andras si cum Abaddon era cel mai bun prieten al lui si el a plecat din grup odată cu Andras. Odată destrămat grupul, Amon a început sa îl urască din ce in ce mai mult pe Andras, între ei fiind o competiție copilărească continuă. Eu am rămas sa joc in două echipe. Sunt ajutorul lui Amon si amicul lui Andras. Însă orice ar fi, nu le spun niciunuia ce se întâmplă in celălat regat. Am si eu onoarea mea.

- Acești indivizi cu care a intrat in contact fiica mea sunt periculoși? întreabă Victor calm deși in sufletul lui era o adevărată furtună si se gândea numai la biata lui fiică.

             - Ca orice alți demoni. Însă Andras nu își exteriorizează răutatea. O ține ascunsă într-un colț si așteptă să o cunoști singur. Toți o vor cunoaște la un moment dat. Chiar si Molly dacă va putea scăpa vreo dată de Amon ceea ce este imposibil dat fiind faptul ca acum apari si tu in joc. Oricum, ori la Amon, ori la Andras, fiica ta nu are cum sa fie fericită prea mult timp. Așa i-a fost scris. Povestea ei e una dureroasă, însă orice poveste are un final. Știi ce este trist?

           - Nu știu, însă dacă îmi vei spune, voi afla.

            - Că deobicei, cărțile cu poveștile celor care ajung să fie suflete cumpărate de demoni de la prea maritul Satan ajung ori sa fie înecate, ori arse.

              - Ce vrei sa spui prin asta?

              - Multe, dar nu stau sa dau detalii. Ar fi prea periculos. Acum haide.

              Sitri deschise un portal si pași in el trăgându-l de braț dupa el pe Victor. Odată ajunsi pe partea cealaltă, portalul i-a dus direct in biroul lui Amon care statea pe scan si "testa gravitația" cu un stilou argintiu. Acesta se ridica aranjadu-si cămașa si sacoul si dupa ce îsi drese vocea spuse:

            - Bună treabă Sitri, poate o sa o rog pe mama să îti faca o mică promovare.

            Vorbea cu o voce superioară ne ținând cont ca ei cândva au fost prieteni cândva.

           - Mulțumesc. spuse Sitri cu o voce stinsă.

          - Poți sa pleci.

          - Dar...

           - Am zis ca poți sa pleci! se rasti la el tânărul prinț ce acum se afla in fața lui Victor.

           - Am zis ca poți sa pleci! se rasti la el tânărul prinț ce acum se afla in fața lui Victor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Demonul din vise  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum