ARIANA GRANDE
Kézen fogva sétáltunk be, a már közös lakásunkba, a barátommal.
- végre, itthon!- kiáltottam fel örömömben. Shawn ezen csak elmosolyodott. Igazából, csak 1 hete élünk együtt, de olyan, mintha évek óta közös lakásunk lenne.
- én is szeretek itthon veled lenni, főleg, ha éppen azt csináljuk.-mosolyodott el pimaszul.
- Shawn, ez most komoly? - kérdeztem hihetetlenkedve.
- Igen. - bólogatott.
- istenem, hogy te mennyire perverz tudsz lenni.-mosolyodtam el.
-igen, néha.-forgatta meg a szemeit.-na, de most mit csináljunk? Nagyon unatkozok, na meg még éhes is.-panaszolta.
-Shawn, a hűtőben van étel, edd meg azt. -biccentettem a konyha irányába.
-de én té...
-nem!-szakítottam félbe.-szó sem lehet róla.
-hát jó. Mi van a hűtőben?
-Van egy kis sushi, pizza, virsli, nekem pedig saláta.
-akkor eszek...Pizzát!-kiáltott fel. Ém csak nevetve figyeltem, hogy beszalad a konyhába. Szerencse, hogy a próbák után, el tudom hozni neki az ennivalóját. Nemsokára megkezdődik a turném. Szerencsére Shawn is jön velem, s ő fogja megnyitni egy-egy zenéjével a koncertet.
-Shawn, én szerintem olvasok egy kicsit.
-mi? Miért olvasnál? Van telefonod!-szaladt ki a helyiségből, s ijedten magyarázkodott. Nem értettem őt.
-De Shawn! Ha már van egy csomó könyvünk, akkor had olvassak. -mondtam, majd bementem a nappalinkba, és leemeltem a nekem tetszőleges könyvet, amiből kihullott egy kis zacskó. Érdeklődve vettem fel. Fehér por volt benne. A szemeim tányér nagyságúra nyíltak. Táva maradt a szám. - Shawn Peter Raul Mendes! Ez mégis mi a fasz?-kérdeztem idegesen.
-hát, öm. Liszt?-kérdezte félve.
-Liszt? Most komolyan ennyire hülyének nézel? Baszd meg Shawn! Ez kurvára drog! Ugye jól mondom?-kérdeztem kiabálva.
-igen.-hajtotta le a fejét.
-mióta szívod ezt a szart?-kérdeztem lehangoltan.
-hát, körülbelül 2 hónapja.
-2 hónapja...és én ezt hogy nem vettem észre?!-kérdeztem sírva.-Shawn, ez így nem mehet. Eltitkoltad. El kellett volna mondanod!
-igen, tudom, de nem tettem. Elhallgattam előled ezt.
-igen, így van. Szakítok Shawn.
-kérlek ne! Nem bírom ki nélküled.-könyörgött sírva.
-Shawn, nem érdekel! Hagyj!-mondtam sírva, s elhagytam a házat.
Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne az első rész.
Remélem, hogy tetszett! :)
Puszi❤️
YOU ARE READING
Help Me! ✔️
RomanceHelp Me! 🖤Shariana🖤 "Ma inkább egyedül lennék A telefonon keresztül is mondhatod, hogy 'szeretsz'"