×1 év múlva×
Azóta, a nap óta, eltelt egy év. Jó sok...
De, az idő alatt, rengeteg minden változott. Mac 3 hónap múlva megkérte a kezem, s azóta boldogan élünk. De tényleg. Ritkán veszekszünk, de azok sem komolyak.Most éppen itt ülünk Shawn és Hailey esküvőjén, vagyis mostmár Mr. és Mrs. Mendes esküvőjén.
Igaz, hogy Shawn azt mondta, hogy Hailey, csak látszólag a barátnője, s nem érez iránta semmit, de talán, közbe beleszeretett. Rájött, hogy ő neki az igazi.
Ja, el is felejtettem mondani, hogy a friss házasoknak már van egy fél éves gyerekük. Na igen, Shawn sikeresen felcsinálta. Tudtam, hogy ez lesz a vége.
Mégha, nem is szeretem őket, attól még nagyon büszke vagyok rájuk, hogy a rengeteg bántás ellenére nem hagyták el egymást. No, meg hogy sikerült összehozniuk egy ilyen kis cuki palántát (haha 🌱- szerk.) és remélem, hogy nem a szüleire fog hasonlítani a kis Izabell.
De egy valamire azért kíváncsi lennék, hogy véletlen jött a pici, vagy tervezték?! Már megkérdeztem, hogy a kettő közül melyik, de nem akartak válaszolni.
Most mosolyogva nézem, hogy Shawn Memories számára lassúznak. Csak azt tudnám, hogy ez mióta ilyen szerelmes szám, és hogy hogy jött nekik pont ez az esküvőjükre, mikor az van benne, hogy "el kell, hogy engedjelek" . Na, mindegy. Furcsa egy pár, az biztos, de ők úgy tökéletesek.
De, az is eszembe jutott, hogy ugye Shawn nagy egóval rendelkezik és az esküvőre is az ő számára lassúznak.
Fejemet ingatva, mosolyogva néztem rájuk.
– Mit mosolyogsz annyira kicsim? – kérdezte Mac, miután egy puszit adott.
– Hát, tudod, hogy olyan cukik, meg hogy Shawn egója így is nagy, és hát az esküvőjén is az ő számára lassúznak.
– hát, ne nagyon ítélkezz, mert fél év múlva, velem fogsz így táncolni a Moonlight-ra. – mondta, majd egy hosszas csókban részesített.
Örülök, hogy így ért véget minden.
Ez a mi boldog befejezésünk. Ez a tökéletes befejezés.Vége
Nos, itt is lenne az utolsó rész!
Remélem, hogy tetszett ez a könyv!
Imádtam írni!
Köszönöm, annak, aki vote-olt, és kommentelt!
Puszi mindenkinek! ❤️Ma este, jön ki kettő új könyvem, majd csekkoljátok! (:
YOU ARE READING
Help Me! ✔️
RomanceHelp Me! 🖤Shariana🖤 "Ma inkább egyedül lennék A telefonon keresztül is mondhatod, hogy 'szeretsz'"