×13×

427 34 13
                                    

Ariana Grande

Három nap telt el az interjú óta. Azóta én sem kerestem Shawnt, és ő sem engem. Bevallom, egy picit rosszul esik, de neki ott van Hailey. Ráírnék, de az alapszabály az, hogy mindig a fiú keresse a lányt, szóval mindig elhesegetem a gondolatot.

- Ariana! Ariana! - a barátnőm hangjára figyeltem fel. - már vagy két perce beszélek neked, de te csak a padlót nézed. Minden oké?

- Persze, csak elkalandoztam. - ejtettem egy halvány mosolyt.

- azt vettem észre. De mégis min? Vagy kin?

- Hát, Shawnon. Hihetetlen, hogy Hailey-val van együtt. Én meg itt vagyok egyedül.

- Dehogy hihetetlen! Ha szeretik egymást, akkor had legyenek ott maguknak. Te jobbat érdemelsz Shawnál! Van több millió pasi a világon. Ha az egyiket például meglátnád, azt mondanád, hogy húha, ő sokkal jobb mint Shawn. - bökött meg, én pedig felsíkítottam.

- Kylie. De lehet, hogy nem. Mi van, ha, ha nem tudom elfeledni Shawnt? Mi van, ha nekem ő az igazi?

- De mi van akkor, ha neki nem te vagy az igazi? Ariana, ő továbblépett.

- Igen, tudom.

- amúgy, nem veszed észre, hogy sok fiú, bármit megtenne érted? Csak az a bizonyos rózsaszín köd elvakít téged, amit Shawn-nak köszönhetsz.

- De, Kylie... - szakított félbe a telefonom pittyegése. Érte nyúltam, majd bekapcsoltam.

Egy új üzenete érkezett. Gyorsan megnyitottam. Shawn jelölt meg az instagram story-ában.
Én erre, csak egy mosolygós emoji-val reagáltam.

- na, mi van? - kérdezte kíváncsian.

- Shawn megjelölt a story-ában. De csak egy interjús story-t tett ki.

- értem. - húzta el a száját, mikor megint pittyent egyet a telefonom.

1 új üzenete érkezett. Megnyitottam.

shawnmendes
Szia Ariana (:

Me
Szia

shawnmendes
Hogy vagy?

Me
Jól...és te?

shawnmendes
Köszi, jól

Me
Hogy-hogy rám írtál?

shawnmendes
Figyelj, Ariana. én még mindig szeretlek...

Me
😳

shawnmendes
szeretném veled ezt az egészet megbeszélni. találkozhatnánk?

Me
de, várjunk...te nem Hailey-val vagy együtt?

shawnmendes
Csak látszat...

Me
de, nekem az show előtt azt mondtad, hogy együtt vagytok

shawnmendes
de, Ari. rengeteg ember volt ott. és úgy kell tennünk, hogy együtt vagyunk

Me
Óh, értem...

shawnmendes
Akkor, találkozzunk?

Me
Igen (:

shawnmendes
Holnap 5-kor?

Me
Nekem jó

shawnmendes
Nálam?

Me
Öhm..oké

shawnmendes
Akkor, majd lediktálom a címemet

Me
Oké. Akkor szia (: 🥺

shawnmendes
Szia 😁

- Kylie. Holnap találkozni fogok vele.




































































































































































Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a folytatás
Remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang