- amúgy a számítógépemen kutakodtam, és találtam egy tök jó alapot, és ha úgy megfelel neked, akkor arra írhatnánk egy szöveget.
- hát, hallgassuk meg. - mondta. Gyorsan bekapcsoltam a gépem és megmutattam neki. - Szerintem megfelelő lesz. Akkor már csak a szöveg hiányzik.
- igen, de kezdjük el. - mondtam, majd elő vettem a kis noteszem és egy tollat. - na, de honnan kezdjük el? - gondolkodtam el.
- Ariana, ne idegesekedj. - mosolyodott el. - van egy kis borod?
- persze. Alap dolog, hogy van nálam!
- akkor hozz, nekem és magadnak is. De persze, ha csak kell. Nem muszáj innod.
- persze, hogy iszok bort. Szeretem. - mondtam mosolyogva. Felpattantam a fehér színű székemből és a konyha felé vettem az irányt. Vettem ki két poharat, a hűtőből pedig a bort. Mikor már minden a kezemben volt, visszamentem a nappaliba. Mac a kis noteszemet olvasta, amibe a dalszövegeim vannak írva. - mondták már neked, hogy illetlenség más dolgai közt kutakodni? - kérdeztem megállva mögötte.
- Jézusom Ariana. - tette a kezét a mellkasára. - nagyon megijedtem. És bocsi, de kíváncsi voltam.
- aki kíváncsi, hamar megöregszik. - fontam össze a karjaim a mellkasom előtt. - amúgy nem haragszom. - Legyintettem. - Na, de akkor tényleg kezdjük el.
- oké. - mondta és leültünk a kanapéra. A két pohárba öntöttem egy kis bort, majd azt iszogatva írtuk meg a közös dalunkat.
××××××
- ez nem jó. Nem rímel.- mutattam az egyik sorra. Mac gondolkodni kezdett. Kiradírozta azt sort, majd újraírta.
"And honey it ain't a question (q-question)" - ez így már jobb. - mosolyodtam el.- akkor így készen is vagyunk?
- igen Mac. - fordultam felé mosolyogva. Szemei az ajkaimra tévedtek. Nem habozott túl sokáig, rájuk tapadt. Visszacsókoltam. Tudtam, hogy nem helyes az, amit teszek, de nekem bejön a srác.
- bocsi nem kellett volna. - mondta bűnbánóan.
- semmi baj. - ejtettem egy halvány mosolyt.
- De láttam ám, hogy élvezted. - vigyorodott el önelégülten.
- Hahaha! Nagyon jó vicc volt.
- Na, de Ariana. Ha esetleg, úgy gondolod, akkor elmehetnénk, tudod, öm, ket-kettesben valahova. - dadogott.
- persze. Miért is ne?!
- rendben, akkor holnap estére elegànsan öltözz fel! 7-re itt vagyok érted. De nekem sajnos most mennem kell. - pillantott a falióràra.
- oksa, menj csak. Szia.
- szia. - adott egy aprócska puszit az arcomra és el is ment.
- Úristen! Mac Miller megcsókolt. - gondoltam magamban majd széles vigyorra húztam ajkaim. - talàn, mégis élveztem azt a csókot. - suttogtam magam elé.
Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a folytatás
Remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️
ESTÁS LEYENDO
Help Me! ✔️
RomanceHelp Me! 🖤Shariana🖤 "Ma inkább egyedül lennék A telefonon keresztül is mondhatod, hogy 'szeretsz'"