×2×

791 47 9
                                    

ARIANA GRANDE

Már két éve, hogy szakítottam Shawnal, a drogproblémái miatt, s most itt vagyok, 22 évesen.

A turnéra, mást kerestünk, aki Cameron Dallas lett. Nagyon jól összehaverkodtunk. Mostanra, meg már legjobb barátok...van egy másik lány barátnője, aki nagyon tetszik neki, de fél lépni. Sokszor mondtam neki, hogy "-hé, nem lesz semmi baj. Látszik ő rajta is, hogy tetszel neki", de nem hitte el.

-Jézus, Kylie! Hol a....-kérdeztem volna meg, de mikor megláttam, elakadt a lélegzetem is. -Kylie, jézusom, jól vagy?-kérdeztem aggódva, majd a lány mellé futottam.

-igen, igen.-fogta a fejét, majd felsegítettem a földről. Csak egy kis pukkanást hallottam. Gondoltam, hogy valami leesett, vagy ilyesmi, de mikor kimentem, pillanatok múlva, Kylie feküdt a földön.

-Jaj, rendben.-mosolyodtam el kedvesen.

-amúgy, nagyon jól áll ez a ruha.-mutatott végig rajtam.

-köszi, na és a sminkem?

-az, mindig jó.-vont vállat, mire én elnevettem magam.

-köszi.-öleltem meg kuncogva.

-Ariana Grande!-tárta szét a karját Scooter, aki közben bejött.-Gyönyörű vagy.-bólogatott, vigyorogva, majd összecsapta a tenyerét.-Ariana, mintmár tudod, hogy a Nasa-t fogod énekelni, és szeretném, ha nem hibáznál.

-rendben, nem lesz semmi-ráztam a fejem, de láttam egy kis bizonytalanságot a szemében.-bízz bennem. Menni fog!-mosolyogtam.

-rendben, akkor hagylak készülődni. Sziasztok, sok sikert.-mondta, majd elhagyta a szobát.

















































































































































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, itt is lenne a folytatás.
Remélem hogy tetszett ez a rész is! :)
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora