×11×

392 30 6
                                    

Ariana Grande

Miután készen lettem, leültem a kis kanapére, ami a szoba egyik kis sarkában volt. Maradt még 10 perc. Ittam a Starbucks-os kávémból, amit a készülődés közben hoztak.

Elővettem a telefonom és megnéztem az értesítéseimet. Pörgettem az instagramot, mikor belefutottam egy cikkbe, ami Shawnról és Hailey kapcsolatáról van szó. Nekem úgy tűnik, hogy Shawn nem annyira boldog, de persze, lehet, hogy mégis az. Vele talán boldogabb, mint velem. Fejemet megrázva raktam le a telefonom. Felálltam, majd kisétáltam. Végigmentem egy hosszú folyosón, majd az ide-oda futkározó emberek között találtam magam.

- ó, na végre Ariana. Örülök, hogy eljöttél. - jött ide a műsorvezető, Jimmy.

- uhm, én köszönöm a meghívást. - mosolyodtam el.

- ó, Ariana. Ne gyere itt ezekkel a sablonos szövegekkel.

- Rendben, de akkor te sem. Egyébként, sokszor rosszul vagyok azoktól. Főleg akkor, mikor túlzásba viszik. - ráztam a fejem rosszallóan.

- Igen, én is. No, meg azt is, hogy csinálnak egy nagy botrányt, csak a nézettségért, meg a pénzért.

- Igen, igen, azt én is.

- És mondd, Ariana. Tudtad, hogy Shawn és Hailey együtt vannak? - Várjunk. Hogy mi? Ő továbblépett. Istenem...hogy lehettem ennyire naív. Hogy hihettem el, hogy szeret? Utálom!

- Nem. - feleltem.

- Akkor mostmár tudod. - nevetett fel. - Neked van már valakid?

- Nem, nincs. - húztam el a számat.

- értem. Na, mennem kell. Pár perc és újra találkozunk. - kacsintott, majd elment.

Megfordultam és Mendessel találtam szembe magam.

- Tényleg együtt vagy Hailey-val?

- Ari, én ö...Igen. együtt vagyunk. - mosolyodott el.












































































Halisztook embiik!
Nos, itt is lennék a folytatással.
Remélem hogy tetszett ez a rész is.
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now