×14×

358 31 7
                                    

Reggel, mikor felkeltem, jó kedvem volt, ami eléggé ritka. Olyan volt, mintha nem lenne semmi bajom. Csak megvontam a vállam - ami, eléggé furcsa lett volna, ha valaki még itt lett volna - és kikászálódtam az ágyamból.
Bementem a fürdőbe és fogat, s arcot mostam. Kisminkeltem magam, persze, csak visszafogottan. Ezek után, bementem a gardróbomba, és kivettem, a fekete, Calvin Klein-es toppomat, mellé, egy fekete testnadrágot választottam. Eléggé sportos.

Mikor kimentem volna a helyiségből, megcsörrent a telefonom, szóval mehettem vissza a fürdőbe.

Ismeretlen nevet láttam. Hmm.. felvegyem? - gondoltam magamba. Végül arra jutottam, hogy felveszem. Lehet, hogy valaki csak az én számomat tudja, és azt akarja, hogy fellépjek, vagy reklámozzam az egyik terméküket. Brah! Elegem van néha az ilyenekből! Elvégre, azért ven menedzserem, hogy őt hívják az ilyenek.

- Heló? - szóltam bele, talán egy kicsit flegmán. De most nem nagyon érdekelt. Úgyis leszarom, hogy ki mit gondol rólam. Ez az én életem. És úgy fogom élni, ahogy én szeretném.

- Szia, Ariana. - szólalt meg, egy ismerős hang. Shawn az.

- Ó, Shawn! Mit akarsz?

- jaj, Ariana. Hallom, most morcos kedvedben vagy. Bal lábbal keltél? - csipkelődött.

- Nem, Shawn! De mondd már hogy mit akarsz, sietek. Nincs sok időm. Mielőtt pedig kérdeznéd, hogy mi dolgom így korán reggel, titok. - zártam le a témát gyorsan.

- oké, csak a lakcímemet akartam lediktálni.

- ja, oké. - ezek után elmondta, majd elköszöntünk egymástól.
Nem tudom miért, de olyan, mintha én mennék udvarolni Shawn-hoz.

Me
Sziaaa Kylie.
Képzeld, most hívott Shawn, hogy lediktálja a lakcímét.

Kylie 💗
Szia. Hűű! Megvan a száma? Akkor ugye mész?

Me
Persze megyek. És igen, megvan a száma. El is mentettem! No, meg nem tudom hogy miért, de úgy érzem, mintha, én mennék hozzá udvarolni.

Kylie 💗
Te mennél udvarolni? Xd nem vagy normális. Jó, mondjuk eddig is tudtam, de hogy ennyire... Csak egy találkozó Ariana. Ne reagáld túl.

Me
Okés, köszikeee💗

Kylie 💗
Na, de megyek, mert Cameron-nál vagyok! Ne gondolj rosszra! Tudom, hogy perverz vagy!

Me
Mi? Nem is állt soha szándékomba perverznek lenni! XD
De, oké, menj csak! Jó szórakozást😼
Szia💗

Kylie 💗
De, most mondtam, hogy nem fogjuk csinálni. Reménytelen vagy néha. Szia XD 💗















Help Me! ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant