×20×

298 26 6
                                    

macmiller
Ariana, öhm, én szeretnék veled egy közös dalt írni. Persze, csak akkor, ha neked is megfelel.

arianagrande
Persze Mac, szívesen írnék veled egy dalt! Akkor beszéljünk meg egy időpontot és üljünk le megírni és felvenni a dalt.

macmiller
Okés, majd akkor megbeszéljük, de nekem most mennem kell. Szia! (:

arianagrande
Oké, szia ! 😊

Moslyogva tettem le a telefont. Hűha! Közös dalom lesz Mac Millerrel! Meghallgattam tőle egy-két számot, amik egyébként nagyon tetszettek! Tehetséges srác, az biztos. Felálltam a kanapéról és a gépem elé leültem. Megnyitottam pár mappát, mire megtaláltam egy alapot, amire még nincs megírva a szöveg. Szerintem ez tökéletes lesz. Majd megmutatom Mac-nek.


Este, mikor a tv-t néztem, megrezzent a telefonom.

macmiller
Szia Ariana!

arianagrande
Szia Mac.

m

acmiller
Ari, holnap délután neked jó?

arianagrande
Igen, jó

macmiller
rendben

×Màsnap×

- Szia Mac! - nyitottam ki az ajtót.

- Szia Ariana! -mosolyodott el.

- gyere beljebb. -mondtam, majd kintebb tártam az ajtóm. Levette cipőit, s elvezettem a nappaliba. - kérsz valamit inni? Enni?

- egy pohár víz elég is lesz. Köszi!

- oké. Máris hozom, egy pillanat. - mosolyodtam el. Miután kiöntöttem neki a kért üdítőjét visszamentem. - tessék. - adtam oda neki.

- Köszi, mégegyszer. - mosolyodott el hálásan. - egyébként, hogy vagy?

- jól. És te?

- szuperül. Örülök, hogy egy ilyen tehetséges és gyönyörű lánnyal dolgozhatok, mint te.

- köszönöm! - mosolyodtam el szégyenlősen.

- ugyan. Az igazsàgot nem kell megköszönni.

- akkor, kezdjük el szerintem, mert soha nem fogunk végezni.

- oké. - rakta le a poharat, majd összedörzsölte tenyereit.
















































Halisztook embiik!
Nos itt is lenne a folytatás. Bocsánat, hogy eddig nem volt rész, mostmár aktívabb leszek.
remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ