×15×

318 26 7
                                    

Kiszálltam a fekete autóból. Miután bezártam az ajtót, el is hajtott. Mosolyogva figyeltem az előttem lévő hatalmas házat. Tényleg, nagy volt. Mondjuk, Shawn egy híres, milliárdos, jóképű énekes. De, akkor is, WOW! Lassan lépkedtem, majd mikor az ajtóhoz értem, kopogtam. Vártam, hogy kinyissák, de nem is sokáig kellett rá várnom, mert pár másodperc után, hallottam, hogy kattant a zár. Lassan nyílott ki, de mikor megláttam, hogy ki is van mögötte, lefagytam. Hailey? Mi? Ő mit keres itt? Ja, hát...ő Shawn barátnője. Mély levegőt vettem, majd egy kamu mosolyra húztam a szám.

- Szia Hailey! - intettem egy aprót.

- Szia Ariana Grande. -mondta gúnyosan. - Mit keresel itt? Tudtommal, nincs is itt semmi keresni valód! Tudod, hogy Shawn már az enyém! - forgatta meg unottan a szemeit. - Ja, és Shawn egy hűséges fajta fiúcska, szóval, nem csalna meg. Főleg veled nem!

- Tudod, Hailey, engem kibaszottul nem érdekel amit mondasz, remélem tudod. Habár, most is osztod itt az észt nekem badarságokról. Miért is gondolod azt, hogy Shawn velem csalna meg? Nem akarok én már tőle semmit. Csak beszélgetni jöttem, ugyanis félbemaradt a beszélgetésünk.

- Na, persze. Átlátok rajtad. Te csak a boldog párok kapcsolatát akarod tönkre tenni! Tudom, mert te is ilyen rosszindulatú vagy! Ja, nekem ne add az ártatlan kis angyalkát, mert nem vagy az! Egy utálatos ember vagy!

- Jézusom Hailey! Hallod te magadat? Én próbálnék veled normálisan beszélni, de te akkor is folytatod a hazudozásaidat! Szánalmas vagy! Nem is ismersz! Azt se tudod szerintem, hogy miért szakítottam Mendessel! De, várjunk is, nem is ez a legnagyobb probléma. De, miért is vagyok rosszindulatú? Meg miért is akarnám tönkretenni sok kapcsolatot? Te esküszöm, hogy nem vagy tiszta. Nem vagy tisztában a dolgokkal. Nem tudom, hogy te milyen gyógyszert szedsz a gyogyóságodra, de ezek szerint nem használ. És, szerintem jobb ha befogod a szádat, mert elegem van belőled. És még hogy én vagy rosszindulatú! Na meg a nagy lószart! Te vagy az, mert te mondod itt, a hazugságokat! Annyira utálom az ilyen embereket!

- Hó, hó, hó! Ariana, szia. - hallottam meg Shawn hangját. Mikor ideért hozzánk, folytatta. - mi történt itt?

- Ariana, elhordott minden rossz ribancnak, csak azért, mert velem vagy együtt, nem pedig vele!

- mi? Komolyan mondom, hogy te gyogyós vagy. - nevettem el hihetetlenül magam. - még te mondtad nekem, hogy én akarom tönkre tenni boldog emberek kapcsolatát. Erre, te teszed tönkre másokét. Hihetetlen vagy! Komolyan mondom, menj el orvoshoz, basszameg!

- Ariana, nyugodj már le. Hailey egy nagyon kedves lány.

- esetleg, ha piros hó esik. Nem is. Majd talán akkor hiszem el, ha a holtak feltámadnak! Azaz, soha! Ennyire elvakít téged a rózsaszín köde, amit eléd pumpált a kis ártatlan viselkedésével! Agr! Hagyjuk!

- Nem, Ariana. Ebbe már belekezdtünk.

- és most zártuk le. Felejtsd el Shawn, hogy mi valaha egy pár voltunk! Felejtsd el, engem. Felejts el mindent, ami velem kapcsolatos! - mondtam, majd elmentem. Szerencsére a közelben lakik a barátnőm, Courtney.














































































































































Halisztook embiik
Nos itt is lenne a folytatás
Remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt