×4×

584 47 8
                                    

-Ariana a bajom. Rettenetesül hiányzik.

-De, hát Shawn, ennek már kettő éve.-rázta a fejét.-rengeteg idő. Több, mint 24 hónap. Igazán túltehetted volna magad rajta így 24 évesen. Annyi más nő van a világban.

-De, nekem ő kell. Én basztam el a kapcsolatunkat, hisz drogoztam.-hunytam le a szemem. -még mindig annyira gyönyörű.-mosolyodtam el.

-Az tény, hogy még most is szép.-bólogatott.-követem őt. De lehet, hogy már talált magának mást.

-Lehet. Hiányzik...rohadtul.-mondtam szomorúan, majd felálltam a székből és kimentem a helyiségből.

•••••

-Jó reggelt, minden kedves nézőnknek, s hallgatónknak!-kezdett bele az előttem ülő nő.-nos, Shawn. Mint minden Mendes Army, és nem Mendes Army tudja, hogy már több, mint kettő éve szakítottál, a híres Ariana Grandéval.

-Igen, így van.-bólogattam.

-És azt ia tudjuk, hogy drogproblémáid voltak. Miért?

-Nos, hát, nekem van ugye, ö, pánikbetegségem. Az akkori időben, már szinte napi szinten tört rám, és akkor halt meg a nagymamám.-meséltem szomorúan.-meg, hát Arianával is keveset találkoztunk, de amúgy, mindenki másra kevés időm jutott, ugyanis interjúkról, interjúkra, és koncertekről, koncertekre jártam.
Szerencsére elmentem egy elvonóra, ahol leszoktam erről a káros szerről.

-Igen, ez nagyszerű, mármint az, hogy leszoktál a drogról. És őszinte részvétem a mamád miatt.-mondta szomorúan a nő.

























































-mondta szomorúan a nő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ARIANA GRANDE

Lassan sétáltam a színpad felé. Szeretem a Nasa-t énekelni. Ez a szám közel áll hozzám.

-Most pedig, a gyönyörű és elképesztő Ariana Grande.

-Sziasztok. És nagyon köszönöm.-mentem fel a színpadra.

-Nos, mielőtt énekelnél nekünk Ariana, előtte ha nem bánnád, meginterjúvolnánk.

-Dehogyis. Mindenre válaszolok.-legyintettem mosolyogva.

-Ariana, hogy vagy a mai napon eddig?

-nagyon szuperül. És te?

-köszönöm, jól.-felelte mosolyogva.

-Izgulsz?

-őszintén? Nem. Már megszoktam.-mondtam mosolyogva.

-Értem Ari. Öm, már több, mint két éve, hogy szakítottál Shawn Mendessel. -Jaj, csak ezt ne! Csak őt ne!

-így van.-bólintottam.

-a drog problémái miatt. Ugye?

-igen. De úgy hallottam, hogy már leszokott róla, aminek nagyon örülök.

-Rendben, Ariana. Nos, akkor Ariana Grande következik, a Nasa-val.












































Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a folytatás!
Remélem, hogy tetszik ez a rész is! :)
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now