×18×

315 26 6
                                    

A koncert után indultam M&G-re, ahol egy eléggé fura kérdéseket tettek fel. De most tényleg....húúúúha.

×visszaemlékezés×

-

Ariana, mit gondolsz a drogosokról?

- húha. Hát, öhm, egyébként nincs hosszú véleményem róluk, de elmondom. Ez is egy szenvedély. Olyan mint nekem a zenélés, az éneklés. Nektek is vannak szenvedélyeitek. Valakiknek jók, valakiknek rossz. De semmiképpen sem szabad elszakadni tőlük, ugyanis csak mégjobban bele fognak esni. Támogatni kell őket a leszokásban. Tapasztalatból mondom. Ha igazán szeretitek az illetőt, akkor nem ereszted el azért a hibáért. Mert mindenkinek vannak hibái. Tudod, nekem az apukám ebben halt meg. A drog függőségei miatt. Minket is elhanyagolt.-ingattam a fejem- neki fontosabbak voltak a különféle szerek, mint mi.

- Köszi Ariana.

- és miért kérdezted? - érdeklődtem.

- Azért, mert az én apukám is drogozik és folyton üt engem. És hát elegem van ebből. Jövő hónapban leszek 18.

- Akkor leszel felnőtt. Igen, akkor fogsz elmenni?

- igen. A barátomhoz.

- értem. Gratulálok nektek! Remélem, hogy majd ő fog neked segíteni. Akkor, a következő. Te ott!- mutattam a hátul ülő félénken jelentkező fiúra. Hm, nem is olyan csúnya.

- először is, Nagyon de Nagyon tetszett a koncerted, valami eszméletlen volt.

- köszönöm szépen!

- másodszor pedig, szeretnél még tetoválást?

- igen, még szeretnék. - bólintottam mosolyogva.

- és amúgy mostanába szeretnél kapcsolatot?

- Hát, még nincs kivel. - mondtam nevetve.

×visszaemlékezés vége×

Az utolsó, az nagyon különös volt. Talán, ő akar velem összejönni? Nem tudom.

A szobámban ültem, mikor megrezzent a telefonom. Érte nyúltam.

macmiller
Szia Ariana! Én voltam az, aki kérdezett tőled párat! Köszönöm, hogy felszólítottál és válaszoltál! Rengeteget jelent nekem! Te vagy a példaképem zenélésben! 💙

Hm..rákattintottam a profiljára. 2,3 millióan követik és ő is zenél, csak rappel. Húúha!

arianagrande
Hali, örülök, hogy boldoggá tehettelek! Köszönöm a kedves szavaidat! Cuki vagy 💗

Talán, mégis ő lesz a következő...

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now