×10×

435 34 5
                                    

Shawn Mendes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shawn Mendes

Az öltözőben ültem és telefonoztam, mikor belefutottam egy cikkbe, amiben én és Hailey vagyunk. Jaj, de jó! Őszintén, én nem bírom Hailey-t! Szép és kedves lány, de egyben nagyon nyomulós is.

- Andrew. - szólaltam meg, mire a mellettem ülő menedzserem rám kapta a tekintetét. - Nos, kerültek ki rólam és Haliey-ről képek. Remélem, boldogok vagytok.

- No, de Shawn! Ebbe te is beleegyeztél ahogy Baldwin kisasszony is! - vonta meg a vállam.

- Igen, de csak azért, mert rákényszerítettél. - érveltem. Nem akartam ebbe belemenni, mert én csak egy lányt szeretek már évek óta, Ariana Grandét.

- Jó, jó, de gondolj bele, hogy ez sok pénzt hoz. - bólogatott. - amúgy is, nem mindegy? Szingli vagy, azzal jöhetsz össze, akivel akarsz. - nézett rám hihetetlenül.

- De én csak Arianát szeretem.

- Vagy nem. Shawn, az élet megy tovább. Több millió lány csorgatja utánad a nyálát.

- De nekem akkor is, csak ő kell. - fejeztem be Gertler mondatát.

- na jó, ez nem lehet igaz Shawn! Mindig csak így Ariana , úgy Ariana. Nem tudod felfogni, hogy Ariana nem szeret téged? Továbblépett! Van neki tuti más. Elegem van, hogy miatta szenvedsz! Shawn, értsd már meg, hogy nincs semmi esélyetek!

- honnan tudod? Lehet, hogy van esélyünk! Lehet hogy kevés, d evan bennem egy kis remény!

- oké, Mendes. De majd ne gyere hizzám sírva hogy Ariana kidobott, mert én megmondtam! Ott van Hailey, aki amúgy tényleg szeret.

- Mi, Andrew, te komplett hülye vagy! Nem jövök össze a szöszivel és kész!

- Rendben Mendes! Inkább megyek. - mondta, majd kiment.

- szuper - motyogtam.






































































Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a folytatás.
Remélem, hogy tetszett, ez a kicsit unalmas, lapos rész! 😕
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now