×16×

338 26 10
                                    

- Szia Courtney! - öleltem meg a barátnőm, mikor végre ajtót nyitott.

- Szia Ari! - viszonozta a tettemet. - hogy-hogy átjöttél?

- mi ez a kérdés kérem szépen? Már át se jöhetek a barátnőmhöz?

- Ja, de, persze. Bármikor. Csak mostanába ritkábban jössz.

- Igen, tudom, amiért elnézést kérek, csak mostanába tudod, hogy zsúfoltak a napjaim.

- Persze, tudom. Na, de gyere be, és mesélj, hogy mik történtek veled.

- ő, rendben. De te is!

- Alap dolog. - mosolyodott el.

- Szóval most vele van alakulóba valamim. És ma este megyünk randizni. Nem tudom, hogy hova visz, de azt mondta, hogy elegánsan öltözzek fel.

- Jaj, de jó! Segítek készülődni, ha nem baj.

- dehogy baj! Örülnék neki, ha segítenél. Nos, veled mi történt. - na, nálam, pedig megindult a szófosás. Mindent elmeséltem az elejétől a végéig.
- Hát, hűha. Ez a Hailey unszimpatikus. Nagyképűnek, no meg hülyének tűnik. Amúgy is, ez a liba ne szóljon már bele a ti dolgotokba! Oké, hogy Shawn barátnője, de akkor sincs mindenhez köze! Annyira utálom ez ilyeneket. Kitulajdonítsák a párukat! Bah!

- Igen én is utálom az ilyeneket. De nincs mit tenni. Ilyenek voltak, vannak és lesznek is. - ráztam a fejem, majd unottan a plafonra néztem. - kezdjünk el készülődni.

- rendben. - mosolyodott el halványan.

Kiválasztottam a barátnőm a ruhaját, miközben ő lezuhanyzott. Egy fekete csillogós egyberuhára esett a választásom, s hozzá egy szintén fekete tűsarkút. Miután felvette, elkészítettem neki a sminkjét, ami eléggé visszafogottra sikerült.

- Na jó, girl! Kurva szép vagy! És ez a ruha, húha! Baromi jól áll rajtad! - dícsértem meg vigyorogva. Tényleg jól állt neki!

- Köszi Ari! - ölelt meg.

- Szívesen segítettem! - legyintettem, mikor kibontakoztam az öleléséből. Túl erősen szorított.

A kezeim közé vettem a telefonom és csináltunk egy két képet.

Instagram: shawnmendes 25 perce küldött önnek üzenetet.
Megnyitás

shawnmendes
Szia Ariana. Mi volt ez a kirohanás? Bánhattál volna kedvesebben Hailey-val! Megértem, hogy féltékeny vagy ránk, de akkor sem kellett volna ilyeneket mondanod! Hailey nem kurva, sem ribanc, sőt még beteg sem! Nem kell neki semmilyen orvoshoz mennie! Remélem, mostmár leálltál és kúltúráltan tudunk beszélni!

Me
Jajjj, Shawn! Elhiszed, hogy nem érdekel a hülye kis dumád? Inkább a kis libáddal beszélgess el! Mert ha te nem, akkor én fogok, hogy legyen tisztelettudóbb másokkal. Tudod mit? Menj, és kúrd meg őt!

- Ari, nem gondolod, hogy ez egy kicsit durva volt?

- nem. Ezt érdemlik, ezt kapják. - vontam meg a vállam "nemtörődő" stílusban

- oké, igazad van. Megérdemelné az a kis liba. - nevette el magát a barátnőm.

- meg hát! - értettem vele egyet.
















































____________________

Nos, embik! Ki szeretnék rakni egy könyvet ez mellé, csak nem tudok dönteni 3 könyv közül.

1,

Ariana Grande, és családja Torontóba költöznek, s a közeli gimnáziumba fog járni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ariana Grande, és családja Torontóba költöznek, s a közeli gimnáziumba fog járni. rengeteg új barátra fog szert tenni. talán, még az igazit is megtalàlja.

(Ez lenne az első "kötet")
2,

Egy pszichopata»nem gondoltam volna róla«

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy pszichopata
»nem gondoltam volna róla«

3,

Maffia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maffia

Ariana Grande-Butera egy maffia vezér fiának, a barátnőjének a kishúga, aki benne van a szakmában. Egy feladat képes volt megváltoztatni a lány életét.

Nos, ezek lennének, a könyvek.
Írjátok meg, hogy melyiket olvasnátok szívesen!

______________

Remélem, hogy tetszett ez a rész is! Puszi ❤️

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now