Már készülődök a randinkhoz. Hamár annak lehet ezt nevezni. Néztem magam a tükörben, s eszembe jutottak a régi emlékek, mikor, először randiztam, a Mendes kölyökkel. Ugyanez a ruha volt rajtam.
Eszembe jutott, minden egyes érintése, szava, amivel évekig etetett. De, én szeretem hogy hazudott. Legalább, nem voltam egyedül. Legalább nem voltam szomorú. Legalább ő meg tudott nyugtatni.
De, mindennek vége. Mert ő már másé. Hailey-é. Én vesztettem ellene. Remélem, hogy boldogok lesznek. De akkor is hiányozni fog. Mindene. Jó, s szép voltak azok az idők, de màr elmúltak.»- szeretlek. - úristen! Shawn Mendes szeret, és most mondta ki!
- én is. - mosolyodtam el, majd olyat tett, amire nem számítottam. Megcsókolt.«
Mondta, hogy szeret, de hazudott.
Megcsókolt, bár nem az én csókom kellett neki.»- jaj, Ariana! Ő csak egy rajongó! Amúgy is, csak egy arcra puszi volt!
- tudom, tudom , de félek, hogy elveszítelek!-érveltem.
-de nem fogsz. Szeretlek. - mondta, majd egy apró, gyengéd csókot nyomott ajkaimra. - én csak téged szeretlek. Örökre. «
Szép is lenne, ha igaz lenne.
A mosdókagylón megtámasztottam magam a két kezemmel, majd mélyeket lélegeztem. Próbáltam nem elsírni magam. Nem akarok soha többé szerelmes lenni. A szerelem, sokszor, oly kegyetlen. De, én szeretem a fájdalmat.
Nem akarok soha többé, senki miatt szenvedni. Szenvedtem eleget Shawn Mendes miatt. Most pedig jött ő. Mac Miller. Ő vajon át fog verni? Talán. De remélem, hogy nem.
Fejemet megrázva vittem fel a pilláimra a szempillaspirált, majd ajkaimra a rúzst. Elégedetten néztem magam a tükörben. Nagyszerű!
Már a táskámba pakoltam be (telefon, rúzs, pénztárca) mikor csengettek. Tudtam, hogy ő az. Odasétáltam, majd kinyitottam a fehér faajtót.
- gyere beljebb. - invitáltam be. - máris mehetünk, csak felhúzom a cipőm.
- rendben. Nagyon csinos vagy. - bókolt.
- köszönöm. De te sem vagy semmi. - néztem rá elismerően. Fehér ingben volt, fekete nadràgba és cipőbe.
- kösz. - mondta, s egy apró puszit nyomott vérvörös ajkaimra. Hmmm...
Felhúztam a cipőm, s el is indúltunk.Hát, hajrà....
Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a rossz, kevésbé izgalmas rész.
Azért remélem, hogy tetszik.
Puszi ❤️
VOUS LISEZ
Help Me! ✔️
Roman d'amourHelp Me! 🖤Shariana🖤 "Ma inkább egyedül lennék A telefonon keresztül is mondhatod, hogy 'szeretsz'"