×23×

317 21 9
                                    

Mosolyogva lépdeltem az étterembe, Mac Millerrel az oldalamon. Sokan megbámultak minket, mert hát ugye, mi híresek vagyunk. Na, meg talán azért is, mert együtt érkeztünk. Miután megkaptuk a lefoglalt asztalunkat, leültünk, s megkaptuk az étlapokat.                Ha baráti körben érkeztem volna, akkor salátát rendeltem volna. Egyszer rendeltem randin salit, akkor is megkaptam, a nyúl becenevet, ugyanis a nyulak esznek salátát. Mondhatom, szép! (:
 
– Mit kérsz Ariana? – rántott ki a gondolkodásomból Mac.

– Ja, öhm, nem tudom még. – ráztam meg kellemetlenül a fejem.

– azt gondoltam. Van valami baj?

– nem, dehogy, csak elgondolkodtam. – ejtettem meg egy halvány mosolyt felé.

– Rendben. – bólintott.

Tudtam, hogy ebből a közös munkából több lesz, mint barátság.

– akkor, kérnék egy, kirántott húst, hasábburgonya körettel, s kóla üdítővel. – mondtam ki.

– Nos, hívok egy pincért. – mosolyodott el. Miután leaudtuk a rendelésünket, beszélgettünk. Eléggé sokat.

– Amúgy, hallottam, Shawnnal mi történt.

– Jaj, ne nagyon emlegessük őt. – legyintettem. – nem érdemes őt szóvá tennünk. Ő más ember mellett találta meg a boldogságát. – vontam meg a vállam. – habár, nekem azt mondta, hogy csak érdek járás, szóval na, érted. De mégis eljegyezte. – húztam el a számat. Csalódott lettem, mert hazudott nekem.

– Igen, arról hallottam. De nem gondoltam volna, hogy ennyire kétszínű pasi. – rázta a fejét.

– na, én sem hittem volna. De, mégis az. Már a mai világban senkiben sem lehet bízni. Ugyanis, már túl mocskos ez a világ. Inkább leszóljuk a másik embertársunkat, minthogy segítenénk neki. – ráztam a fejem csalódottan. – persze, ha már egy olyannak mondunk egy rossz szót, aki szeret másoknak beszólogatni, akkor megy a durci, és  ráadásul akik nyaljàk a seggét, azok is bedurciznak. Nem értem az ilyeneket.

– na, ezeket én sem. De nem annyira szeretek velük foglalkozni. Egyszerűen nem éri meg. Bambák most is, és azok is lesznek. – forgatta meg a szemeit. – de, én a drogozásról szeretnék beszélni.

– Ohh. Értem. De miért is?

– hát, csak.. mert..

– mert te is szívod azokat a szarokat?

– igen. – mondta ki, mire én csalódott lettem, de ennek ellenére mégsem tudtam volna faképnél hagyni...szeretem őt.













































































































Halisztook embiik
Nos, itt is lenne a folytatás
Remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️

Továbbá kiraktam egy könyvet, aminek két része is kint van! Olvassatok bele, ha felkeltette az érdeklődéseteket.💗

Lisa Morgan élete sosem volt normális

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lisa Morgan élete sosem volt normális. Magán tanárok tanították, s nem voltak barátai. Egészen a gimnáziumig, ahol szert tett néhány jó barátra, akik egyszer, egy éjjel elhívják őt sétálni, de nem számítottak arra, hogy aznap éjjel, a High Street egyik házában, a romos, poros, idős házban, fenekestől felfordul majd az életük...és megkezdődik a játék.

Viszont, Laurennek van egy furcsa adottsága, látja, s hallja a holtakat.

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now