×3×

646 44 21
                                    

SHAWN MENDES

már 2 éve, hogy szakítottam Arianával. Most 24 évesen már nem drogozok. Jártam elvonóra, amiből nagy botrány lett. Erre nem voltam büszke, sőt, nagyon is szégyelltem magam.

-Shawn.-jött be Andrew.-szerinted elfér majd ez a virág...-akadt meg.-Shawn, jól vagy? Figyelsz te rám?

-bocsi, bro, de, figyelek.-mondtam egyből.

-Rendben Shawn. Na szóval, akkor, szerinted ez elfér a stadionokba?-kérdezte, majd megmutatta azt a virágot. Hm..tetszik.

-szerintem elfog férni.-bólogattam.

-rendben, akkor intézkedek, de te addig készülődj. Nemsokára interjú. Küldöm Juliát, hogy rakjon rád egy kis alapozót, van pár pattanásod.

-Jaj, mert abból milyen nagy tragédia lesz.-forgattam meg barna íriszeimet.

-na, Shawn, nincs időm az idiótaságaidra.-mondta egy kicsit idegesen, majd becsapva az ajtót elment.

Vajon most milyen lehet? Még mindig vegán? Szereti az étcsokoládét? Barna haja van? Még mindig olyan jókedvű? Olyan törődő?

Rég nem láttam, még képeken sem, mert ha megláttam, sírni kezdtem. Tudom, hogy nem egy férfihez illő, de nagyon hiányzik. Még mindig nagyon szeretem őt.

Sóhajtva álltam fel a székemből, és az előre kikészített ruhák felé vettem ez irányt. Felvettem azokat, majd vissza leültem. Elővettem a telefonom, s megnyitottam az instagramot. Bepötyögtem Ariana nevét, a keresőbe. Tudom, hogy meg fogom bánni, de jelen pillanatban nem érdekel.

"arianagrande" miért fekete a profilképe? Valami történt vele? Beteg?-tettem fel magamnak a kérdéseket.

Az utolsó képét alaposan megnézve, arra a következtetésre jutottam, hogy még mindig meseszép. Mosolyogva zártam le a telefonom, majd az előttem lévő tükörbe néztem.

Valaha találkozni fogok még vele?-tettem fel magamnak, a régebb óta foglalkoztató kérdést.

Nyitódott az ajtó, és Julia lépett be rajta, a sminkesem és azt hiszem, kozmetikus. Letette az asztalra a dolgait, majd azokból kivette belőle azokat a dolgokat, amire szüksége van.

Idejött, s elkezdte az arcomra pakolni a különböző trutyikat.

-mi a baj Shawn?-kérdezte. Túl jól ismer már.






































































































































































HALISZTOOK EMBIIK!
nos, itt is lenne a folytatás!
Remélem, hogy tetszett ez a rész is! :)
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now