×12×

415 34 11
                                    

Ariana Grande

- jó estét minden kedves nézőnknek! Hogy vannak ma? A mai estén két különleges sztárvendégünk van! Ariana Grande és Shawn Mendes! - mondta vigyorogva. Mire befejezte, mindenki tapsolni, néhányan pedig fütyülni és sikítani kezdtek. Mosolyogva mentünk be Mendessel, majd leültünk.

- Sziasztok - köszöntünk.

- köszönjük a meghívást. - folytatta a mellettem ülő fiú.

- Ó, ugyan, én köszönöm, hogy eljöttetek. Nos, akkor csapjunk bele. Ariana, valamelyik nap görgettem a YouTube-ot, és rátaláltam, az egyik nagy fanodra, Emery Bingham-ra. Ismered?

- nem. - ráztam meg a fejem.

- akkor, itt egy videó róla. Nézd meg. Elképesztő egy lány!

(Aki nem tudná, hogy ki is ő 😂💗)

-Wow! - mondtam lenyűgözve. - Hihetetlen! Olyan gyönyörű hangja van. - ámultam el. - és szép lány. Hűha. Hazamegyek, esküszöm megnézem a videóit. persze, csak a fagylaltom kíséretében, akit elneveztem Avocado Baby-nek. - mondtam, mire mindenki nevetni kezdett.

- Avocado Baby? Ez hogy jött neked? - kérdezte röhögve Jimmy.

- a fagylalt avokádós. A baby, pedig onnan jött, hogy nem tudom. - nevettem el magam. - általába akit szeretek, vagy amit szeretek, baby-nek szoktam hívni. - vontam meg a vállam.

- Furcsa vagy nekem Ariana. Nagyon furi. - vékonyította el a hangját, amin kacagni kezdtem. - most térjünk egy kicsit Shawn-ra is. Szerintem ismered Sevdát.

- ó! Ő egy őrült fan. - vágtam egy grimaszt.

- Hé, Ariana! Ilyet nem illik mondani! - nézett rám tettetett idegességgel Shawn. Én csak megvontam a vállam és hátra dőltem. - igen, ismerem őt. Rendőrségi ügy is volt.

- miért?

- mert kiderítette hogy hol lakom. Ilyesmi. Nem tudom, hogy hányszor találkoztam vele. Tényleg, furcsa.

- ha én találkoznék vele vagy tizedjére nem is tudom, hogy mit csinálnék. Meg ha zaklatna, letiltanám. Zaklasson mást. Keressen magának egy pasit. - forgattam meg a szemeimet.

- De bunkó vagy Ariana.

- én nem! Csak allergiás vagyok az ilyen emberekre.

- igaza van Arinak Shawn. Én is letiltanám. - vonta meg a vállát a műsorvezető. Egy győztes mosollyal fordultam felé.

-oké, ti nyertetek. Igazatok van. - bólogatott.

- nekünk mindig igazunk van. - pacsiztunk le mosolyogva.
























































































Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a folytatás
Remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️

Help Me! ✔️Where stories live. Discover now