A vacsoránk végére 4 üveg bort ittunk meg, úgyhogy, nem is kell megemlítenem, hogy kissé ittas állapotba kerültünk. Mac, nem volt annyira berúgva, mint én.
Miután Malcolm fizetett, beültünk az autóba, majd hazafelé vettük az irányt. Bennem volt egy kis félelem, hogy karambolozni fogunk , de szerencsére semmi ilyen nem történt.
Tudom, hogy részegen nem szabadna vezetni, de abban pillanatban, egyikőnket sem érdekelte.Mac, leparkolt az én házam előtt. Nem akartam, hogy egyedül, részegen vezessen haza, ezért behívtam, hogy aludjon itt nálam. Kedves vagyok, tudom. Levettük a cipőnket, majd leültünk a kanapéra. Csendben néztünk egymás szemébe, egészen addig, amíg Mac meg nem szólalt.
– Ariana, ez idő alatt nagyon megtetszettél. Igaz, még csak pár napja ismerjük egymást, de valami rohadtul megfogott benned. Én, szeretlek.
– én is szeretlek Mac. – mosolyodtam el. Közelebb hajoltam hozzá, s megcsókoltam. Egyből viszonozta a csókomat. Az ölébe kapott. Egy kis segítséggel, megtalálta a hálószobámat. Ami pedig ott történt, az maradjon a kettőnk dolga.
× Másnap ×
Reggel nagy fejfájásra keltem fel. Mellettem pedig Malcolm szuszogott. Ezt nem hiszem el, ez nem történhetett meg! Istenem!
Elkezdtem pánikolni. Gyorsan felültem az ágyon. Körülnéztem a szobámban, és a ruháink szanaszét helyezkedtek el.
– Jó reggelt. – morogta Mac. Látszólag nyugodt volt.
– neked is! – mondtam. – De Mac, van egy kis gond.
– mi?
– nézz körül! – felült, megdörzsölte a szemét, majd ahogy utasítottam, körül is nézett.
– és? Este megtörtént az a dolog! Akkor meg mi van? Én szeretlek.
– én is téged. – Ariana, mi a fene bajod van? Ő is át fog verni!
– Lennél a barátnőm? – tette fel a "nagy" kérdést.
– igen. – mondtam, majd az ajkaimra tapadt. Most, végre boldog vagyok. Vissza lefektetett az ágyra, majd megünnepeltük ezt!
Halisztook embiik!
Nos, itt is lenne a folytatás
Remélem hogy tetszett ez a rész is
Puszi ❤️
YOU ARE READING
Help Me! ✔️
RomanceHelp Me! 🖤Shariana🖤 "Ma inkább egyedül lennék A telefonon keresztül is mondhatod, hogy 'szeretsz'"