🔴Sara szemszögéből🔴
17:56 volt mikor a kanapén üldögéltem és filmet néztem mikor egyszercsak kivágódott az ajtó.
Emy rohant be rajta hatalmas szatyrokkal.Igen kopogni sem tud a kisasszony..
-Szia-köszönt jókedvűen.
-Emy nem maradhatnánk itthol?-kérdeztem boci szemekkel.
-Nem!-vágta rá azonnal.
-De mi lesz ha leiszom magam és rám mászik egy fiú?-kérdeztem hátha ez meghatja.
-Ha helyes a srác akkor lesz egy egyéjszakás kalandod,úgy sem vagy már szűz. - Legyintett. - Ha ronda akkor meg nem mindegy?Úgy sem fogsz rá másnap emlékezni.-mondta mire lemondóan csóváltam a fejem, míg ő jókedvűen borította ki a ruhákat az ágyra.
Amit mondott az viszont igaz.
Legalább is az a része,hogy nem vagyok szűz.14 voltam mikor elvesztettem. Azóta is bánom, hogy megtettem hiszen nem ebben a korban kellett volna ennek megtörténnie és semmiféle képpen sem ezzel a személlyel. Rettentő nagy butaság volt részemről viszont túl kíváncsi voltam.. Az osztályban egyre többet beszélgettek a dologról és elhatároztam,hogy én is kipóbálom. Akkor még nem tudtam, hogy mekkora jelentősége is van ennek egy lány életében. A srácról elég annyi, hogy alig ismertem, csupán évfolyamtársam volt, majd átmentem hozzájuk és körülbelül 10 percig voltam náluk. Az egész rohadt szar volt, mindkettőnknek ez volt az első ezért is konkrétan azt sem tudtuk, hogy mit csinálunk. Egyben viszont biztos vagyok.. Fájt.. Rohadtul.A jelenbe visszatérve..
A sminkjeinket én csináltam mivel ahhoz én értettem jobban,majd Emy csinálta a hajunkat.Magamnak egy füstös sminket csináltam, vörös rúzzsal.
Emy pedig egy halvány rózsaszín palettát választott, ezért abból csináltam meg az ő sminkjét egy pink rúzs kíséretével.-Vasalt vagy göndör legyen a hajad?-kérdezte a ruhák között kutatva.
-Szerintem most göndör. -válaszoltam és már neki is állt.Mivel hosszú a hajam és elég dús is ezért 35 percbe telt mire végzett,ezt követően pedig az övét kezdte el vasalni.
-Sara mikor akarod felújítani a ruhatárad?-kérdezte a hajvasalás után a szekrényembe matatva.
-Mivel nem járok annyit bulikba, mint te ezért nem is kell,hogy annyi party cuccom legyen.-vágtam hozzá.
-Még jó,hogy hoztam ruhákat mert ha a tiedből kellene válogatnunk akkor max az idősek otthonába engednének bem-nevetett fel de tudtam, hogy komolyan gondolja.-De még lehet, hogy oda sem.
-Szerintem az a hely is jobb lenne, mint ahova most megyünk.-gondolkodtam hangosan, mire csak rámemelte a középső ujját.
-Ohh meg is van.-fordult nagy vigyorral az arcán felém és felemelt egy vörös ruhát aminek az ujját bordó csipkék borították, a hát részét viszont alig takarta valami ruha anyag.
-Megtaláltad azt a ruhát, amit nem fogok felvenni.-közöltem vele elszörnyedve.A ruha tetszett de nem tudnám magam abban elképzelni, egyszerűen nem az én világom.
-Dehogyisnem,felveszed.-hagyta figyelmen kívül amit mondtam neki és a kezembe nyomta, majd rákellett jönnöm, hogy ő lezárta ezt a beszélgetést mivel dúdolászva kezdte el nézegetni a maradék ágyra terített ruhákat.
Nem szóltam semmit csak bámultam a kezemben tartott anyagot.
Biztos,hogy felvegyem?
Felkéne vennem.
Vagyis nem..
Nem tudom..-Menj már átöltözni. -szólt rám szúrósan.
-Bezzeg velem tudsz így beszélni. - motyogtam halkan míg a fürdő felé vettem az irányt.
-Hallottam ám. -kiabálta utánnam.
-Akkor gondolom nincs baj a hallásoddal. -kiabáltam vissza majd mielőtt becsuktam a fürdő ajtaját még utoljára felé fordultam de csak a középső ujjával jutalmazott meg.
Felvéve a ruhát bekellett, hogy lássam, nem rossz választás. A combom közepéig ért éa pontosan annyira feszült, amit még nem szégyell az ember gyereke és ha szerencsém van akkor megfulladni sem fogok benne.
-Alig várom, hogy hazaérjek és melegítőre cseréljelek. - simítottam végig a ruhán. Nem tehetek róla, a kényelmesség híve vagyok.
Mire kimentem Emy egy testre feszülős,ezüst színű ruhát viselt ami meg kell, hogy mondjam.. Rohadt jól állt neki.
-Azta. -mondtuk teljesen egyszerre, kikerekedett szemekkel egymást méregetve.
Felhúztam egy fekete magassarkút,Emy pedig a ruhájához illő szandált és indultunk is.
A nappaliban összetalálkoztunk anyával, aki a tv előtt ült a nappaliban. Felénk fordult, azonban egy szó nélkül fordult vissza, majd kinyomta a készüléket és felsétált az emeletre.
-Már attól majdnem bepisiltem, ahogy egymásra néztetek. - rázkódott meg Stell.
Én pedig nem tudtam levenni a szemem a lépcső irányából hiszen abban reménykedtem, hogy anya lesiet és megölel mielőtt elmegyek.
Ez azonban nem következett be.504 words
YOU ARE READING
Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/
RomanceMit tennétek a helyemben ha egyik napról a másikra minden megváltozna? Én kiakadtam. Elég durván. Édesanyám egyedül nevelt fel ezért örülnöm kellene, hogy végre újra rátalált a boldogság és szerelem. Viszont ez a kapcsolat rákényszerít engem, hogy...