17.rész-Szemét

40.7K 1.3K 26
                                    

🔵James szemszögéből🔵

Beérve a terembe ledobtam a táskám és leültem a szokásos helyemre.

-Szevasz -mondta Schott a legjobb haverom majd lepacsiztam vele.

-Mizu haver?-kérdeztem mire csak nevetve megrázta a fejét.

-Te nem hallottad még?-kérdezte.

-Még is mit?

-Mindenki a szerencsétlen helyzetetekről beszél Sarával,hogy most meg kiderül mostohatesók vagytok. Ez az igazi szar helyzet-röhögte el magát Schott.

-Kösz haver-motyogtam.

-Ne már James te is tudod,hogy az a lány egy őrült.Bár elég jó csaj...-folytatta volna de közbeszóltam.

-Még egy szó és tényleg itt helyben kiheréllek -mondtam neki idegesen mire ő csak nevetett.

-Bejön mi?-kérdezte a szemöldökét húzogatva.

-Mivan?

-Csak annyit mondtam,hogy jól néz ki te meg már herélni akarsz.Ez sok mindent elárul-mondta elgondolkodva.

-Te nem vagy normális tesó-válaszoltam neki de ekkor odalépett az asztalunkhoz az a személy akit a legjobban utálok.

Patrick Fox.

A kezem egyből ökölbe szorult már a jelenlététől is.

-Lám lám James hallom új hugicád van?-kérdezte undorító mosollyal.

-Eszedbe ne jusson-csaptam rá a padra mire mindenki ránk nézett.A levegőbe érezni lehetett az egymás iránt érzett gyűlöletet.

-Na ne legyél ennyire feszült majd a hugicád eldönti,hogy kér-e belőlem-mondta majd kisétált a teremből.

Az a szemét.És a legrosszabb,hogy csak én és Schott tudta milyen valójában ez a faszfej....

194 words

Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora