55.rész-A francba

31.6K 1K 48
                                    

🔵James szemszögéből🔵

Épp laptopoztam mikor egy igen ismerős hang ütötte meg a fülemet.Lementem a lépcsőn a egy szőke hajzuhatagról meg is tudtam mondani,hogy ki van itt legnagyobb szerencsétlenségemre.

-Olívia?-kérdeztem mire felém fordultak.

-Szia James-mondta édesded hangon Olívia,majd odalépett és megcsókolt.

El nem tudjátok képzelni milyen önmegtartóztatás kellett,hogy ne lökjem el magamtól.De ha megtenném ez a ribanc tönkretenné Sara életét.

Sarára pillantottam aki a földet nézte.Ha jól láttam könnyes volt a szeme..
Nem akartam őt így látni és Olívia is kellőképpen felbaszta az agyamat mivel fingom sincs,hogy miért kell átjönnie ennek állandóan.Felmentünk a szobámba.

Épp,hogy becsuktam az ajtót és mire megfordultam  Olívia egyből rácuppant a számra majd a nadrágomnál matatott.
Undorodva löktem el magamtól.

-Ugyan ne kéresd magad-vigyorgott majd nekilátottt kigombolnj a blúzát.Sárga csipkés melltartó volt rajta és ha nem épp ő lenne ezeknek a csodáknak gazdája....Sara!Nem csinálom ezt vele!Észbe kaptam és el is fordultam.

-Jézusom,te beteg vagy-mondtam az ajtónak,mivel háttat fordítottam Olíviának.

-Jaj Jame ,láttam a szemeden..Kellek neked-mondta lágy hangon mire nekem csak a hideg futkosott a hátamon a lehető legrosszabb értelemben.

-Már mondtam..Baszasd magad mással nekem nincs gusztusom hozzád.Még kapjak el valami herpeszt vagy mit tudjam én mit-mondtam undorodva.
Ekkor megfordított és egy hatalmas csattanást éreztem az arcomon.
Megpofozott.
Ez a ribanc megpofozott.

-Még egyszer-fújtatott idegesen-Még egyszer beszélj így velem James és megkeserülöd-kapta fel a táskáját és kiviharzott a szobából.Nem nem engedem,hogy ez a lány fenygegessen.Kezdett kicsit elegem lenni belőle ezért utánna rohantam.

-Olívia-kiáltottam de ő csak idegesen trappolt.
Olívia azonban a konyhával szemben megállt a kijárati ajtónál hatalmas mosollyal az arcán fordult felém.A dühnek a szemében már nyoma sem volt.

-James mára elég volt ennyi.Tudom,hogy nem tudsz velem beteln ,de már ez nekem is sok volt.A többit legközelebb bepótoljuk és mind mindig most is szuper voltál.-mondta vigyorogva majd odalépett és egy puszit nyomott az arcomra.

-Na ezt magyarázd ki faszarc-súgta a fülembe,hogy csak én halljam majd kiviharzott.

Értetlenül álltam és csak bámultam magam elé.Nem tudtam hova tenni a helyzetet amíg meg nem fordultam.Sara állt ott döbbenten.Szeme tele volt érzelmekkel de egyet se tudtam kiolvasni belőle.

Ohh,hogy az a jó büdös....

-Ez nem az aminek lát...-kezdtem volna bele de Sara elfordult és felrohant a lépcsőn.

Kinek is akartam magyarázkodni?
Ez az egész helyzett kicseszett szarul jött ki.Én és Olívia rohanva jövünk ki a szobámból.Olíviának kigombolva az inge,nekem pedig az övem ki van csatolva amiért ott matatott az a sátán lánya.Meg aztán nekem piros volt a fejem de nem  attól amire Sara gondol.Csupán egy geci nagy pofontól.Komolyan mondom én keresek valami boszorkányt,hozok gyertyákat és megátkoztatom valamivel Olíviát.Csak az a baj,hogy még a boszorkány se vállalná el ezt a feladatot.

Lehet,hogy jobb is így...Megutál és én elfelejtem..Ennyi..Remélem....

Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/Where stories live. Discover now