12.rész-Stíröltem?!

42.5K 1.3K 46
                                    

🔴Sara szemszögéből🔴

/Vasárnap/

11:45 volt mikor hangos dörömbölés csapta meg a fülem.Az ajtóm felől jött a hang ezért dühösen kinyitottam.Nem szeretem ha felébresztenek.
James állt ott vigyorogva.

-Mivan?-förmedek rá.

-De durci ma valaki-mondta grimaszt vágva.

-Elmondod,hogy mit akarsz vagy alhatok tovább?-kérdeztem félálomban.

-Igazából csak azért keltettelek fel mert nem tudtam aludni.-mondta pimasz mosollyal.

Ne csináld máár..

-Ugye csak viccelsz?-kérdeztem de ő nemlegesen megrázta a fejét.

-Na megállj csak seggfejkém-mondtam majd felkaptam egy párnát és indultam felé de mikor már épp lendítettem volna,hogy megütöm vele mire ő lefutott a lépcsőn.

-Előbb utol kéne érned durci murci-kiabálta fel az emeletre.

Ekkor mintha rakétából lőttek volna ki.Lefutottam a lépcsőn és James felé indultam akin látszott,hogy jól szórakozik.A házból kifutva a kertben voltunk és csak Jamest figyeltem,hogy hogyan is tudnám elkapni.Már centik voltak köztünk mire én ráugrottam.

Igen ám de amit nem láttam,hogy előttünk van a medence.

Mindketten hangos csobbanással értünk a vízbe.Utálom ezt a gyereket.

Egoista,önző,undorítóan magabiztos de amit a legjobban utálok,hogy kibaszott helyes.Ezt most tényleg kimondtam magamban?

És ekkor történt az,hogy megingott bennem valami.Ahogy feljött a víz alól,haja a szemébe hullott undorítóan dögös mosollyal az arcán és mikor lejjebb vándorolt a tekinetem...az......az a kidolgozott test...a pólója alól csak úgy virítottak a kockái..Ez a srác biztos,hogy nem a földről való esküszöm.

-Tetszik mi?-kérdezte önelégült mosollyal.

-Álmodban hülyegyerek-vágtam vissza és kimásztam a medencéből, otthagyva őt.

Nem akartam,hogy megtudja,hogy rajtakapott amikor őt stíröltem.A szobámba érve gyors átöltöztem és nemsokkal később anya jött be,hogy jöjjek le mert beszélni akarnak velünk.

279 words

Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora