🔴Sara szemszögéből🔴
Tudod melyik szex a legjobb?
Ami gyengéd,mégis határozott.
Amitől a világodat nem tudod.
Ami felébreszt,mégis kifáraszt.
Ami hosszú.
Mi után csak mosolyogni tudsz.
Ami szétszed,hogy újból összerakjon.
Ami szenvedélyes.
Ami érzéki.
Ami eggyé olvaszt.
Ami egy szeretlekkel ér véget.
Nekem ilyen volt a szeretkezésem Jamessel.
Mert szeretem őt.
Ezáltal vele minden jobb és érzékibb../5 nap múlva/
Anyáékat vártuk a nappaliba.James azt mondta,hogy nem lesz semmi baj de én akkor is féltem.Mi van,ha anya és George ellenzi a kapcsolatunkat?
20 idegtépő perc után anyáék jöttek be az ajtón mosolyogva.
-Sziasztok-köszöntek egyszerre.
-Sziasztok-válaszoltunk Jamessel.
-Valami baj van gyerekek?-kérdezte George.
-Apa-szólalt meg James-beszélnünk kell veletek-jelentette ki.
A nappaliba mentünk,ahol egymással szembe ültünk le.Egyik oldalt én és James,velünk szembe anya és George.
-Szóval-kezdtem bele,mire James összekulcsolta az ujjainkat.Anya és George értetlenül néztek ránk.
-Ez még mit jelentsen? - förmedt ránk George.
-Együtt vagyunk. - válaszolta határozottan James.
-Sara? - nézett rám csalódottan anya-Igaz ez? - kérdezte.
-Igen, igaz. - válaszoltam.
-Én megmondtam, hogy ne hagyjuk őket ennyi időre egyedül. Tinik és az átkozott hormonjaik. - kelt fel a kanapéról George és idegesen járkálni kezdett.
-Most hogyan tovább? - nézett anya George.
-Őszintén? Nem tudom. Kérdezzük meg őket, hogy hogyan gondolták ezt az egészet. - mutogatott idegesen George.
-Nem mi akartuk ezt így. Egyszerűen megtörtént. - mondta James.
-Nem fiam. Ilyen nem szokott csak úgy megtörténni, ha te nem teszel érte. És Jézusom bele se merek gondolni mit csináltatok itthon addig amíg mi nem voltunk itthon. - mondta megállás nélkül. Szörnyen ideges volt.
-Szakítani fogtok. - jelentette ki George. - Ez az én házamban nem lesz.
-Nem. - csattant fel James. - Nem fogunk.
-Anya? - néztem rá segélykérőn
-Igaza van Georgenak. - válaszolta. - Véget kell ennek vetnünk.
-Amíg az én házamban vagytok addig azt csináljátok amit mi mondunk. - mondta lassan George.
-Jó. Akkor én elköltözök - válaszolta James mire lefagyott mindenki.
-Képes lennél itthagyni a családod egy ostoba fellángolás miatt?-kérdezte George döbbenten. - Mégis mi a jó büdös.. - kezdte el, de anya beléfolytotta a szót.
-Menjetek fel, beszélek vele. - mondta szigorúan anya.
Felkeltünk, majd felmentünk a szobámba. Ahogy becsukódott az ajtó, eleredtek a könnyeim. James magához húzott és megölelt.
-Megoldjuk. Ígérem. - suttogta a hajamba én pedig még szorosabban bújtam hozzá.
Eltelt 38 perc de még mindig semmi. Veszekedtek. Csapkolódtak de egy ideje már semmi hangot nem hallunk. Már kezdem azt hinni, hogy itthol sincsenek már.
-Gyertek le. - kiáltott fel anya. Úgy látom nem volt szerencsém.
Lassan mentünk le, majd újra leültünk a kanapéra.
-Úgy döntöttünk. - kezdett bele anya-Hogy nem szólunk bele, hisz a ti életetek. Ez ellen nem tehetünk semmit és annyit nekünk nem ér, hogy elveszítsünk bármelyikőtöket. Bár tudnotok kell, hogy ettől még nagyon nem örülünk ennek. Ez nagyon nagy butaság volt tőletek és nagyon csalódtunk bennetek. - mondta szigorúan.
Ezt jól hallom? Együtt lehetünk és James sem megy el? Valaki csípjen meg.
Jamessel csak döbbenten hallgattuk a fejleményeket.-De azért lesz néhány szabály. - morogta George. - Az első, hogy az ajtótokat nyitva hagyjátok.Nincs kedvünk a túlbuzgó hormonjaitokat hallgatni.A másik pedig az,hogy..Legyetek boldogok. Rövid az élet. - mosolyodott el beletörődve George.
Hálásan mosolyogtam rájuk hisz nekik sem lehet könnyű ezt elfogadni. Mégis rászánták magukat.
Jamesre néztem aki megkönnyebbülve fújta ki a levegőt, majd összekulcsolta a kezünket.Akkor kezdődjön egy új fejezet az életemben...
YOU ARE READING
Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/
RomanceMit tennétek a helyemben ha egyik napról a másikra minden megváltozna? Én kiakadtam. Elég durván. Édesanyám egyedül nevelt fel ezért örülnöm kellene, hogy végre újra rátalált a boldogság és szerelem. Viszont ez a kapcsolat rákényszerít engem, hogy...