👨Schott szemszögéből👨
Gyors beültem a kocsimba és nemsokára már Jameséknél is voltam.Beszélni akartam Sarával mivel nem hagyott nyugodni,hogy mit is jelentett Sarának az a mondata,hogy nem utálja.Becsengettem majd egy barna göndör hajú,zöld szemű lány nyitott ajtót.Nem ismertem de nagyon szép volt.
-Szia-köszöntem vigyorogva.
-Szia-köszönt ő is mosolyogva.
-Schott és ahogy sejtem te vagy Emily-mondtam majd kezet fogtunk.
Beengedett a házba és a konyhába mentünk.Sara a pultnál állt és csak bámult maga elé.
-Vele meg mi történt?-kérdeztem.
-Nos,figyi-kezdett bele mint aki nem tudja,hogy mit csináljon-Nem tudom,hogy ki vagy és nem akarom elszólni a dolgokat.Sara majd elmondja,ha szeretné-mosolygott rám bocsánatkérően.
Meg tudtam érteni.Én sem tudtam Sarának segíteni Olívia terve kapcsán.
-Sara-szólt neki Emily.
Nem válaszolt.-Sara-szólt neki mégegyszer de megint semmi válasz.
Emily odaaétált és megcsípte Sara karját mire Sara felszisszent.
-Normális vagy?-kérdezte idegesen.
-Elég volt.Már 30 perce csak bámulsz magad elé.Azt sem vetted észre,hogy Schott itt van szóval verd ki azt a csók jelenetet a fejedből és szépen beszélj ezzel a sráccal,mert hozzád jött-osztotta ki Emily.
Sara csak döbbenten bámult majd rámnézett.
Én már most bírom Emilyt.-Sajnálom-motyogta.-James fent van-mondta elcsukló hangon.
-Hozzád jöttem-jelentettem ki.Sara egy kissé ledöbbent de biccentett,hogy menjünk fel a szobájába.
-Nos én akkor nem is zavarok-kacsintott Emily.
-Maradj Emy,légyszi-mondta kiskutya szemekkel Sara.
Nem tudtam,hogy Emily tudja-e a storyt ezért Sarára néztem olyan "Biztos?" nézéssel.
-Ő a legjobb barátnőm még ha ki is küldeném,miután elmennél így is úgyis elmondanám neki az egészet-mosolyodott el mire én bólintottam.
-Szerintem tudod,hogy miért szeretnék veled beszélni-kezdtem bele mire ő csak lesütötte a szemét,majd bólintott.
-Hogy értetted azt akkor?Hogy értetted,hogy nem utálod Jamest?-kérdeztem a tárgyta térve.
Sara rámemelte tekintetét és összenézett Emilyvel.Szerintem így kommunikáltak.A nők azok a lények,akiket sose fogok tudni megérteni.
Láttam rajta,hogy nem biztos a dologban.
-Megbízhatsz bennem,nem mondom el Jamesnek-mondtam őszintén.
Hosszan kifújta a levegőt,majd elkezdte.-Kedvelem Jamest-mondta Sara.Emily hangosan kezdett el köhögni,mire mindkettem rá néztünk.
-Akarod,hogy megint megcsípjelek?-kérdezte fenyegetően Sarát mire ő gyilkos pillantásokkal jutalmazta.
-Jó,nem csak kedvelem.
Azt hiszem Szeretem őt.-mondta ki.Ledöbbentem.
Sara szereti Jamest.
James szereti Sarát.
Ez nem lehet igaz!Szeretik egymást!Többé nem kell James bárgyú képét néznem!Felpattantam és megöleltem Sarát aki csak furán nézett de visszaölelt.Majd Emilyhez mentem.
-Kösz,hogy rávetted mondja el-mondtam majd őt is megöleltem de őt nem engedtem el olyan gyorsan.Olyan jó illata volt.
Pár perce állhattunk így mire valaki megköszörülte a torkát.Hátranéztünk és Sara állt ott a szemöldökét húzogatva.
Emily kissé elpirult de még lehet,hogy én is.
-El sem hiszem.Szereted.Mindenre számítottam de erre nem-vigyorogtam rá de Sara nem mosolygott vissza.
-Mindegy hisz neki ott van Olívia-könnyezett be a szeme.
-Nem...nem..nem..Félreérted..Őt nem szereti-mondtam neki mire ő lefagyott.
-Tessék?-kérdezte döbbenten.
-Nem szereti.Többet nem mondhatok de tudnod kell,hogy amit mondtál igaz..Olívia kitervelt valamit.-válaszoltam.
-És mit tervelt ki?-kérdezte kíváncsian.A remény ott csillogott a szemében..
-Azt még mindig nem mondhatom el akkor sem ha bevallottad az érzéseid.Sajnálom,de attól James nekem még mindig a legjobb barátom.De beszélek a fejével,hátha elmondja neked.-mosolyodtam el kedvesen.
-De hisz nem is figyel rám,levegőnek néz-mondta szomorúan.
-El kell döntened,hogy harcolsz érte vagy elengeded.Melyiket választod?-kérdeztem.
-Már megpróbáltam elengedni,de sose ment.
-Szóval akkor harcolsz.Jó választás.Nehéz lesz de szerintem sikerülthet.-ültünk le egy kis körbe.
-Lemegyek vízért mindjárt jövök-pattant fel Sara mire mi csak bólintottunk.
Kettesben maradtam ezzel a gyönyörű barna hajú Istennővel....
YOU ARE READING
Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/
RomanceMit tennétek a helyemben ha egyik napról a másikra minden megváltozna? Én kiakadtam. Elég durván. Édesanyám egyedül nevelt fel ezért örülnöm kellene, hogy végre újra rátalált a boldogság és szerelem. Viszont ez a kapcsolat rákényszerít engem, hogy...