43.rész-Fenyget?!Megint...

32.9K 1.1K 30
                                    

🔵James szemszögéből🔵

Olívia egyszerűen odajött és lesmárolt.Már majdnem ellöktem,de eszembe jutott az alkunk.
Nincs szakítás,nincs botrány.

-Jaj Sara,nem is láttam,hogy itt vagy-nevetett fel Olívia.

-Ugyan,miattam ne zavartassátok magatokat-mosolyodott el,majd otthagyott minket.

-Ezt most mi a faszért kellett?-vágtam be a kocsiajtót.

-Hogy megtanulja,hogy hol van a helye-válaszolta az körmét fújogatva.

-Mi a faszért kell embereket így besorolnod csoportokba?-keltem ki magamból.

-Azért mert ők nem érnek fel hozzánk.A mi fajtánk nem keveredhet olyanokkal,mint ők-mutatott a suliba besétáló diákokra.

-Miért mi milyen fatájuak vagyunk?Ők normális emberek,ami rólad nem elmondható-fújtattam idegesen.

-Na figyelj James-kezdett bele haját hátradobva-volt egy megállapodásunk.Ha nem akarod,hogy most azonnal elkezdjem a hisztimet befejezed ezt a stílust velem-fenyegetett meg újból.

Ha csak én lennék érintett az ügyben már rég elküldtem volna a kurva anyjába.

De..ebbe Sarát is belekeverné..ezáltal őt kiutálnák és jelzőkkel illetnék amiket nem szeretnék.Nem tudnám elviselni,hogy azért bántják mert nekem van egy őrülten megszállott barátnőm.

-Lehet,hogy volt egy megállapodásunk.De az alku előtt sem bántam veled kedvesebben.Nehogy azt hidd,hogy most én leszek a mézes-mázos fiú aki seperc alatt megváltozik miattad-vetettem neki oda durván,majd nagy megkönnyebbülésemre Schott lépett mellém.

-Mehetünk haver?-kérdezte feszülten,mire kezet fogtunk majd otthagytam a döbbenten álldogáló Olíviát.

Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/Where stories live. Discover now